ja dat kwam me zo bekend voor heb er een jaar mee op men harses gelopen op men uitgaansuniform voor men re-enactment groep maar heb de roodwitte piping ingeruild voor de maroon witte piping :p en natuurlijk men collar disc veranderd :pShifty schreef:Inderdaad MarcMarc 82 Recon schreef:is dat nou een engineersschuitje? wit rood gepiped?![]()
Shifty
Wie heeft er in zijn verzameling een US paratroeper staan?
-
- Lid
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
19900519
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Marc 82 Recon schreef:ja dat kwam me zo bekend voor heb er een jaar mee op men harses gelopen op men uitgaansuniform voor men re-enactment groep maar heb de roodwitte piping ingeruild voor de maroon witte piping :p en natuurlijk men collar disc veranderd :pShifty schreef:Inderdaad MarcMarc 82 Recon schreef:is dat nou een engineersschuitje? wit rood gepiped?![]()
Shifty

In welke re-enactment groep zit je ??
Shifty
-
- Lid
Zit bij MARS die doen 17th Engineers 2nd Armored division maar kben bezig met mijn ehbo diploma te vernieuwen dus ik doe medic voortaanShifty schreef:Marc 82 Recon schreef:ja dat kwam me zo bekend voor heb er een jaar mee op men harses gelopen op men uitgaansuniform voor men re-enactment groep maar heb de roodwitte piping ingeruild voor de maroon witte piping :p en natuurlijk men collar disc veranderd :pShifty schreef: Inderdaad Marc![]()
Shifty![]()
![]()
![]()
In welke re-enactment groep zit je ??
Shifty

Private Burges, Marc J
19900519
19900519