Solid,
eerst en vooral wil ik je zeggen dat je moet vermelden dat je niet geinspireerd bent door computerspelletjes want het is hier stilletjesaan een rage aan het worden om de prijzen van objecten te vragen zoals een MP44, MP40, Luger, BAR-gun en weet ik veel om aan de muur te hangen in de "relax-ruimte".
Je hebt in deze hobby nogal wat centjes nodig (je kan nl. geen Mercedes innieuwstaat verkopen voor de prijs van een Citroen 2CV dat gevonden is in een bos) dus ik raad je aan om met een goedgevulde portemonnee naar een beurs te gaan, de eerste beurs zou ik materiaal bekijken, observeren, voelen, ruiken etc. en je een goed referentieboek aanschaffen want de reproductiemarkt is op beurzen sterk vertegenwoordigd...
Voor beurzen bij jou in de buurt kan ik Heist op den Berg aanraden in de Sonybel studios (voor data zie Beursagenda) en de beurs in Antwerpen (elke 1ste zondag vd. maand) in Hangaar 15. Binnenkort is er de grote beurs in Ciney in de veehallen, dit is de grootste in Belgie en wordt jaarlijks 2 keer gehouden (nu 24 april).
Vooral véél lezen op fora, in boeken etc. en je komt al een heel stuk verder zonder dat je namaak rommel koopt!
Succes,
Junior
Solid schreef:Srry dat ik misschien bij de verkeerde topic heb gepost

maar ik ben nog maar net nieuw.
Ik ben van plan op ook een ''kleine'' WOII verzameling te maken ik ben nogal hard geïnteresseerd. maar ik kan nergens dingen vinden die echt van WOII zijn kan iemand mij hierbij helpen ik woon in België van de omgeving Leuven . Als iemand weet waar er ergens een beurs is of rommelmarkt waar je dingen kan vinden wil die dat mij dat aub laten weten??

het is niet echt dat de gevonden voorwerpen veel waarde moeten hebben.
Bedankt eh gasten

Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA