Dat is inderdaad wel humor, maar als ik me niet vergis droegen ze Kriegsmarine borstadelaars, de kraagspiegels weet ik zo niet...k98s schreef:Ja maar als je manschappen kustartillerie zoekt ben je wel effe bezig. En dan vooral nog over de kraagspiegels. Het jasje is trouwens parijs gestempeld. Niks neps maar een typisch jasje gemaakt voor kustartillerie in frankrijk.
Grappig is dat bij de schuitjes die bij zon jasje horen vaak er een stuk is aangezet. De fransen deden de schuitjes extra te klein maken en moesten zodoende toch nog zelf een stuk erop zetten. Maarja ze hadden dan toch nog even lol.
Wat vinden jullie van mijn DJ/HJ verzamelingetje:P
Daar is 'ie weer!
- Miesjel
- Lid
Gelieve het over de collectie van topicstarter te houden, hij wil graag onze mening over ZIJN verzameling horen 
Jammer dat de foto's nogal wazig zijn, maar dit lijkt me een mooi begin van een leuke HJ/DJ verzameling
Michel.

Jammer dat de foto's nogal wazig zijn, maar dit lijkt me een mooi begin van een leuke HJ/DJ verzameling

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Michael_Wittmann
- Lid
- Michael_Wittmann
- Lid
-
- Lid
De Hitlerjugend bestond uit:
- Hitlerjugend: Jongens van ca 14 tot 18 jaar
- Deutsches Jungvolk: Jongens van ca 10 tot 14 jaar
- Glaube und Schönheit: Meisjes van ca 17 tot 21 jaar
- Bund Deutscher Mädel: Meisjes van ca 13 tot 17 jaar
- Deutsche Jungmädel: Meisjes van ca 10 tot 13 jaar
- Hitlerjugend: Jongens van ca 14 tot 18 jaar
- Deutsches Jungvolk: Jongens van ca 10 tot 14 jaar
- Glaube und Schönheit: Meisjes van ca 17 tot 21 jaar
- Bund Deutscher Mädel: Meisjes van ca 13 tot 17 jaar
- Deutsche Jungmädel: Meisjes van ca 10 tot 13 jaar
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
- Michael_Wittmann
- Lid