Ciney 2005

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

lt. Tim schreef:12 juni ga ik ook eens naar ciney, nog nooit geweest, is het wat daar?Hoe laat moet je ongeveer daar zijn om nog wat fatsoenlijks te vinden?
Zo vroeg mogelijk...eer je alles gezien hebt zit je toch al een stuk in de namiddag.
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Lijkt me wel klote zo'n super grote beurs, zie je op het begin iets moois, koop je dat kom je dat later goedkoper tegen, of als je het niet koopt is het straks weg :P
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Stravers schreef:Lijkt me wel klote zo'n super grote beurs, zie je op het begin iets moois, koop je dat kom je dat later goedkoper tegen, of als je het niet koopt is het straks weg :P
Inderdaad...ik koop daar voor de zekerheid al wat onder de prijs (en op mij weg) ligt :P
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Wanneer is de beurs in La Gleize ?

Shifty
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Shifty schreef:Wanneer is de beurs in La Gleize ?

Shifty
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=5576&start=75


Gelieve het in dit topic vanaf nu bij Ciney te houden.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

seabee schreef: Ik hoop wel dat je weet dat die ringen achterop de pouches daar niet horen. Het is een modificatie van een of ander leger. En het zijn karabijn pouches. voor de rest mooie aankopen.
De ringen zijn ondertussen al weg, heb er geen problemen mee gehad om ze te verwijderen... :)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Plaats reactie