Wat ben je nu weer van plan om te kopen?Peter schreef:Ondergetekende is er zondag ook! Even US scoren!
Peter.
Ciney 2005
-
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Haha, is goed johPeter schreef:Ik ben op zich wel geïnteresseerd, even kijken of ik na zondag nog geld heb101st Michiel schreef:Ik heb nog een M-1917 ammo belt te koop!Peter schreef:Ondergetekende is er zondag ook! Even US scoren!
Peter.
Pb maar even bij interesse...
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- deRaf2ndranger
- Lid
Hallo allemaal,
ik ben nog maar pas geregistreerd op het forum, dus ben nog op zoek naar de juiste werking ervan; sorry als ik hier en daar nog een foutje maak
Ik ga zondag ook naar Ciney, voor de eerste keer trouwens, en ben nog op zoek naar een richtprijs voor de volgende ww2 US fieldgear items:
-US wollen overcoat met plastieken of koperen knoppen
-US infanterieschoenen, lage type III service shoes met m1938 leggings
Dank je wel
Raf
ik ben nog maar pas geregistreerd op het forum, dus ben nog op zoek naar de juiste werking ervan; sorry als ik hier en daar nog een foutje maak
Ik ga zondag ook naar Ciney, voor de eerste keer trouwens, en ben nog op zoek naar een richtprijs voor de volgende ww2 US fieldgear items:
Dank je wel
Raf
Laatst gewijzigd door deRaf2ndranger op 20 apr 2005, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Rangers lead the way
- Brianlinden
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat je wel op 500 euro zeker moet rekenen.deRaf2ndranger schreef:Hallo allemaal,
Dank je wel
Raf
We will remember them.
We will remember them.
-
- Lid
Michiel hoeveel reken jij dan voor de overcoat, hoeveel voor de schoenen en hoeveel voor de leggings?101st Michiel schreef:Ik denk dat je wel op 500 euro zeker moet rekenen.deRaf2ndranger schreef:Hallo allemaal,
Dank je wel
Raf
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 3 keer
- Contacteer:
Was je daar dan de eerste keer met je zwangere moeder??sander vw schreef:....ja, elk jaar de volle 5dagen ....
Nee, grapje,Sorry..!!
Sedert 1988, toen daar voor de 4e of 5e keer een beurs georganiseerd werd, ga ik jaarlijks naar Beltring (met uitzondering van 2001, toen ik op een beurs in de US was) .... Het aanbod was in 1988 miserabel en er waren een 30-tal voertuigen aanwezig....
De kwantiteit en kwaliteit steeg gestaag en het gebeuren bereikte een absolute top halverwege de jaren 90....
Prijzen vielen goed mee, het aanbod op de beurs was ongelooflijk groot en er was een superambiance...
In 2000 was de beurs voor het eerst 'officieel' 5 dagen.... en begon Beltring de gevolgen van z'n eigen succes te tonen: grof geld, er viel een dode, enkele tenten brandden af, er werd ook echt wat afgevochten,...enz..
Sedertdien gaat het aanbod op de beurs er alleen maar op achteruit, in zoverre dat er in 2004 bijna 1/4 kraampjes met bloemen, snoep en zelfs tuinmeubelen stonden...
Het is een groot plein, en er is veel volk (serieuze re-enactors en minstens evenveel clowns...)....
We waren er vorig jaar met 5 personen, elk met een eigen specialiteit: US, Brits, Duits, enz.... Enkel degene die Brits verzamelt was echt tevreden met het aanbod, en aangezien je dan in Engeland bent, lijkt me dat vanzelfspreken.....
Over Stuttgart kan ik niet meespreken, aangezien ik daar nog niet geweest ben; maar naar ik verneem vind je in Duitsland bitter weinig US op de tafels... Dat je daar meer Duits vindt, lijkt me logisch... Het grootste (maar daarom niet het interessantste..) aanbod US heb ik zowiezo ook op beurzen in de US gezien...
Nu ja, iedereen zal wel z'n favoriete beurs hebben....
Johan
Laatst gewijzigd door johan willaert op 21 apr 2005, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
29th Let's Go!!!!!
- posse
- Lid
@ Raf
mvg
posse
- ergens tussen de 50 en de 90 euro (richtprijs), maar alles hangt af van wat JIJ er wil voor geven, de conditie van de jas, de verkoper, ...US wollen overcoat met plastieken of koperen knoppen
mvg
posse
SURF NAAR: http://www.ww2-eto.com
-
- Lid
En dan hou je volgens Michiel nog €400,- voor je schoenen Wat volgens mij beetje over the top is.posse schreef:@ Raf
- ergens tussen de 50 en de 90 euro (richtprijs), maar alles hangt af van wat JIJ er wil voor geven, de conditie van de jas, de verkoper, ...US wollen overcoat met plastieken of koperen knoppen
mvg
posse
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Ja haha , was weer een beetje ruim genomen. Maar goed dan heb je tenminste genoeg voor je schoenen . En oja, er gaat nog 5 euro entree afSkylighter schreef:En dan hou je volgens Michiel nog €400,- voor je schoenen Wat volgens mij beetje over the top is.posse schreef:@ Raf
mvg
posse
We will remember them.
We will remember them.
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer: