Wat zal er later met je collectie gebeuren...????!!
- Tex
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Goh...gek...daar heb ik nog nooit aan gedacht
Nu ja, ben nog maar 17 en mijn "collectie" is nog maar zo klein. Ik denk later dat mijn collectie in de familie zal blijven als er iemand is die het ook interesseert en anders zoeken ze maar uit wat er mee gaat gebeuren.....zeiken om je geld doen ze toch wel wanneer je dood bent 

- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- willysproject
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Voor een AB-verzamelaar is dit zeer symbolisch. Klinkt misschien een beetje gek maar zijn er geen 'lijkepikkers' geweest?
Junior
Junior
johan willaert schreef:Wisten jullie dat Wim (gestorven op de beurs toen...) begraven is in z'n originele Parachute Regt BD en AB trousers......
Johan
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
- killingspree
- Lid
jonges jongens luister !!
ik zie hier vaak staan aan een museum schenken !
is het niet zo dat jij als verzamelaar menig zakcentje hebt besteed aan het kopen van je materiaal ????
why in the hell zou je het dan gratis weg geven ? waarom niet genieten op je oude dag van het geld wat je hebt verdient met je verzameling ???
lijkt me niks meer dan normaal
nu zal de omvang per verzameling ook wel wat verschillen en hoef ik er dan misschien niet de hoofdprijs voor te hebben maar dan nog ga ik een verzameling van 50.000 euro ( en daar zit je sneller aan dan je denkt als je tot je 60st goed hebt verzameld ) ( laat staan wat het dan kost ) niet zomaar weg geven aan een museum die er vervolgens toch mee doet wat ze zelf willen !
het is anders bij mede verzamelaar ! dan kun je nog iets regelen
zolang dat ik geen sinterklaar heet gaat er niks gratis de deur uit !
op het moment dat ik me komende week kapot rijdt op de napoleonseweg ergens of zo ( dodenweg nummer 1 in nederland ( lopend door ons dorp dus goed mogelijk ) gaat alles naar het museum waar het nu ligt en mogen jeroen1944 en roel rijks er mee doen wat ze willen ! al verbranden ze het ritueel in hun achter tuin het zal me dan echt niet meer doen omdraaien in mijn graf !!!
ik denk dat mijn mening duidelijk is !
gr niels
Jeroen en Roel dit geld niet als jullie MIJ dood rijden ![/u][/b]
ik zie hier vaak staan aan een museum schenken !
is het niet zo dat jij als verzamelaar menig zakcentje hebt besteed aan het kopen van je materiaal ????
why in the hell zou je het dan gratis weg geven ? waarom niet genieten op je oude dag van het geld wat je hebt verdient met je verzameling ???
lijkt me niks meer dan normaal
nu zal de omvang per verzameling ook wel wat verschillen en hoef ik er dan misschien niet de hoofdprijs voor te hebben maar dan nog ga ik een verzameling van 50.000 euro ( en daar zit je sneller aan dan je denkt als je tot je 60st goed hebt verzameld ) ( laat staan wat het dan kost ) niet zomaar weg geven aan een museum die er vervolgens toch mee doet wat ze zelf willen !
het is anders bij mede verzamelaar ! dan kun je nog iets regelen
zolang dat ik geen sinterklaar heet gaat er niks gratis de deur uit !
op het moment dat ik me komende week kapot rijdt op de napoleonseweg ergens of zo ( dodenweg nummer 1 in nederland ( lopend door ons dorp dus goed mogelijk ) gaat alles naar het museum waar het nu ligt en mogen jeroen1944 en roel rijks er mee doen wat ze willen ! al verbranden ze het ritueel in hun achter tuin het zal me dan echt niet meer doen omdraaien in mijn graf !!!
ik denk dat mijn mening duidelijk is !
gr niels
Jeroen en Roel dit geld niet als jullie MIJ dood rijden ![/u][/b]
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- marc
- Lid
- Contacteer:
Re: Wat zal er later met je collectie gebeuren...????!!
Sinds ik begonnen ben met verzamelen 17 jaar geleden (ergens vorige eeuwjohan willaert schreef: Die dag ben ik begonnen met een inventaris van mijn collectie, eerst op een schrijfmachine, daarna in Word en nu in een Excel bladje.... met aankoopprijs en huidige (Ebay)waarde....
Johan

Zelfde met mijn documentatie: alles in mappen en per map een inhoudsopgave die dus elke keer er iets bijkomt aangevuld wordt.
Wie er wat "later" (of "morgen" als ik vóór de bus ipv er op zou stappen

Mocht ik ewa langer blijven leven (who knows) >
Weggeven: nee. Heeft mij ook tijd en moeite en mn ziel en zaligheid gekost wat sommige stukken betreft en zomaar wegschenken vind ik dan geen optie.
Verkopen: misschienst als mijn pensioentje wat klein is

Ken een verzamelaar wiens kinderen noch zijn kleinkinderen geïnteresseerd zijn. En hij heeft er zich in berust ze van de hand te doen. In één keer, korte pijn. Enkel orden en eretekens, sorry gasten

I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store