Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn spul zou honderd % zeker nooit niet naar een groot museum gaan. Ik ben er echt veels te bang voor dat het daar in het depot beland of verkocht wordt. Nee mijn spul zal naar mijn neef/beste vriend gaan die ook geinteresseerd is in ww2. Als hij het niet hebben wil of niet wil verzamelen dan gaat het naar een andere vriend van mij die zelf al een hele aardige verzameling heeft. Maar ik zal er wel voor zorgen dat mijn zus en/of toekomstige vrouw er wel als eerst aanspraak op kunnen maken, van mij part om het te verkopen.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
je kunt het ook lucht dicht verpakken in een grote ton
alles zorgen dat er niets mee kan gebeuren. vervolgens tien tallen meters diep de ton begraven
dicht gooien en je zelf ophangen !
Ik zou gewoon op tijd alles verkopen en dat eventueel voor je eigen pensioen te gebruiken. Alles wat over blijft (van geld) zou ik aan me kinderen geven.
Ik hoop later een vaste opstelling te hebben voor mijn collectie. Waar deze ook kan blijven staan na mijn dood.
Mocht het niet lukken om een vaste opstelling te realiseren dan zal ik mijn collectie verkopen op het moment dat ik niet meer in staat ben om verder te verzamelen. Zal eerst proberen de meest interessante stukken aan museums te verkopen. Dan krijgen de verzamelaars die ik het meest vertrouw de keus om dingen voor hun collectie te kopen. Dan mag het van mij het internet op. Het geld wat ik er mee verdien zal ik nalaten aan me kinderen, maar gebruik natuurlijk zelf ook nog wat als ik wat kan gebruiken.
Maar als ik kinderen heb die verder willen gaan met mijn verzameling dan laat ik hun alles na.
Maar dat is hoe ik er nu over denk. Misschien dat ik er over 10 jaar wel weer heel anders tegen aan kijk.
Het is eigenlijk iets waar ik nog niet heb aan gedacht (logisch eigenlijk...)
Er zijn 2 opties :
-ik schenk het weg aan medeverzamelaars
-ik verkoop het stuk voor stuk op de aBay (next gen. eBay )
zoals al vaker ook door mij gezegt\
waarom moet ik er geld voor geven en andere het gratis krijgen
er mag best wel eens wat zo weg maar dat is dan ook voor directe vrienden !
zoals al vaker ook door mij gezegt\
waarom moet ik er geld voor geven en andere het gratis krijgen
er mag best wel eens wat zo weg maar dat is dan ook voor directe vrienden !
Ik geef t weg/ verkoop t voor een zacht prijsje aan diegene die er met zorg en interesse voor kan zorgen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944