Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Laatst gewijzigd door Darryl op 20 apr 2005, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Echt geweldig!! Dat vond ik al toen ik er nog niet eens achter was gekomen dat de ondergrond waar deze mooie verzameling oplicht bestaat uit een grote orginele SS-vlag. Daarna kwijlde ik nog meer. Echt supermooi!!!
(P.S. niet altijd meteen aan geld denken Simon, het gaat ook om de historische waarde! )
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
SiNiStEr schreef:Echt geweldig!! Dat vond ik al toen ik er nog niet eens achter was gekomen dat de ondergrond waar deze mooie verzameling oplicht bestaat uit een grote orginele SS-vlag. Daarna kwijlde ik nog meer. Echt supermooi!!!
(P.S. niet altijd meteen aan geld denken Simon, het gaat ook om de historische waarde! )
tja voor een jonge verzamelaar met ongeveer een budget van 5euro (:P) mag ik toch wel even denken aan de hoeveelheid geld...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace