Gilles, er bestaat geen Langemarck uniform ...gilles schreef:Van al de vrijwilligers legioenen toch wel het duurste en meest gewilde imo....Tex schreef:is dat zo moeilijk te krijgen, dat spul van vlaams legioen?
Voor een langemarck uniform moet je al 25.000€ neertelle, als je het vindt......
De Vlaamse "schat"
- Michael
- Lid
- Contacteer:
- gilles
- Lid
ja dom van me,Michael schreef:Gilles, er bestaat geen Langemarck uniform ...gilles schreef:Van al de vrijwilligers legioenen toch wel het duurste en meest gewilde imo....Tex schreef:is dat zo moeilijk te krijgen, dat spul van vlaams legioen?
Voor een langemarck uniform moet je al 25.000€ neertelle, als je het vindt......
ik bedoel ss-jasje met origineel gemonteerde la,gemarck armstreiffel
- Michael
- Lid
- Contacteer:
25.000 euro, vanwaar haal je deze prijs? Der zijn nog zoveel dingen die de prijs bepalen zoals: soort van Jacke, staat, rang, ...gilles schreef:ja dom van me,Michael schreef:Gilles, er bestaat geen Langemarck uniform ...gilles schreef: Van al de vrijwilligers legioenen toch wel het duurste en meest gewilde imo....
ik bedoel ss-jasje met origineel gemonteerde la,gemarck armstreiffel
Michael