Post je emblemen!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Post je emblemen!
Zelf heb ik een zwak voor emblemen! Maar vooral Britse en Canadese emblemen. Ik koop dan ook geregeld emblemen van eenheden die in mijn omgeving hebben gevochten.
Het lijkt me daarom ook leuk om de emblemen collecties van andere te zien.
hier is mijn grootste project tot nu toe waar ik nu al 4 a 5 jaar mee bezig ben. Het embleem bord van de 49th West Riding Infantry Division. Nog een paar emblemen en dan is hij voor mij compleet.
Dus post je emblemen!
Het lijkt me daarom ook leuk om de emblemen collecties van andere te zien.
hier is mijn grootste project tot nu toe waar ik nu al 4 a 5 jaar mee bezig ben. Het embleem bord van de 49th West Riding Infantry Division. Nog een paar emblemen en dan is hij voor mij compleet.
Dus post je emblemen!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Jan
- Lid
- Wilco Vermeer
- Lid
- Contacteer:
Eh ik kan ze moeilijk allemaal plaatsen omdat ik ze niet allemaal op zulke displays heb.
Mijn emblemen zijn op mijn website te bewonderen. US Divisies ben ik op display aan het zetten, die zal ik wel eens fotograferen.
Mijn emblemen zijn op mijn website te bewonderen. US Divisies ben ik op display aan het zetten, die zal ik wel eens fotograferen.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
grote collectie US emblemen heb je! Geweldig zeg! Bij die Britse zag ik een paar oude bekenden!Wilco Vermeer schreef:Eh ik kan ze moeilijk allemaal plaatsen omdat ik ze niet allemaal op zulke displays heb.
Hier nog weer een bordje van mij. Deze schiet ook al aardig op. Hier zoek ik er nog maar 4 voor geloof ik.
- seabee
- Lid
Mooie verzameling Wilco. Alleen de 10e divisie ff omdraaien.Wilco Vermeer schreef:Eh ik kan ze moeilijk allemaal plaatsen omdat ik ze niet allemaal op zulke displays heb.
CAN DO
- Wilco Vermeer
- Lid
- Contacteer:
Verhip zeg, nooit op gelet dat ik die net verkeerd om heb staan.
Bedankt
Bedankt
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer: