sander vw: collectie op school

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

hehe, wie zoal? Ben je zelf ook een leraar?
Gebruikersavatar
posse
Lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 09 dec 2004, 13:42
Locatie: België

Bericht door posse »

Sander pb gestuurd! :D
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

antwerpx schreef:
invictis schreef:godsamme ik vraag gewoon wat.
nou ik PM hem wel om te checken of die de postcodeloterij heeft gewonnen, beetje jammer van de reacties dat je schijnbaar limited bounds en restrainds over de simpelste dingen hebt hier.
wat is dan het nut van een forum?! , dan kan je alles wel gaan PM-en, hou toch op zeg...
Jammer dat je op die toon verder moet gaan. Inderdaad, elk forumlid is hier in zekere mate beperkt in zijn of haar postvrijheid, maar dat zal je al wel gelezen hebben in de disclaimer.
Indien je praten over de financiële toestand simpel acht, ben je natuurlijk wel vrij om dat te vermelden als je jezelf wilt voorstellen (merkwaardig genoeg heb je dat niet gedaan). Verwacht echter niet dat iedereen dat even vanzelfsprekend vind.
Ik wil hier invictis nog even heel duidelijk bijstaan. Het lijkt mij dat hij hier naar mag vragen, dan is Sander oud en wijs genoeg om zelf te bepalen of hij deze vraag wilt beantwoorden of niet dat hoeft een Mod. niet voor hem te beslissen. Er staat ook nergens in de regels van het forum dat een vraag over iemands financiele situatie niet gesteld mag worden. Mij mag je best vragen naar mijn financiele situatie maar dan zal ik niet in ieder geval me daarover uitlaten. In ieder geval heb je het met je antwoord heel goed opgelost Sander!!! Zijn we allemaal weer blij. :D :lol: :wink: :cheer:

En dat ik het een supermooie collectie vind had ik al gezegd. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

SiNiStEr schreef:Ik wil hier invictis nog even heel duidelijk bijstaan. Het lijkt mij dat hij hier naar mag vragen, dan is Sander oud en wijs genoeg om zelf te bepalen of hij deze vraag wilt beantwoorden of niet dat hoeft een Mod. niet voor hem te beslissen. Er staat ook nergens in de regels van het forum dat een vraag over iemands financiele situatie niet gesteld mag worden. Mij mag je best vragen naar mijn financiele situatie maar dan zal ik niet in ieder geval me daarover uitlaten.
Is er nog steeds niet genoeg gezegd over dit onderwerp?

Als ik klachten krijg over dit soort vragen die her en der op het forum staan dan zeg ik daar iets over! Het is niet omdat iets niet in de forumregels staat dat we geen rekening meer met elkaar moeten houden!

Verder off-topic berichten zullen vanaf nu verwijderd worden, indien er nog dingen niet duidelijk zijn verwijs ik graag naar 'opmerkingen & suggesties'.
Plaats reactie