Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben er bijna zeker van dat dit dezelfde persoon is:
Mc Reynolds schreef:Ik moet van mijn ouders alles in de garage zetten. Ze houden niet zo van roestige oude dingetjes. Ik vind bij het duiken ook nog wel eens iets. Die mag ik vaak wel op mijn kamer zetten omdat het onder water niet zo snel roest als aan land.
Mc Reynolds schreef:Laatste vondst bij het duiken. Kogel met opschrift K S 1943
Het spijtige is dat dit soort situaties niet bepaald aanmoedigend werkt voor verzamelaars om foto's van hun collecties te posten. Ongeacht de waarheid van het verhaaltje dat hij eraan ophing vind ik dit een ernstige zaak...jammer van de ip-informatie, als had gebleken dat hij hier op het forum zou zitten had ik hem hier graag niet meer gezien...
antwerpx schreef:Het spijtige is dat dit soort situaties niet bepaald aanmoedigend werkt voor verzamelaars om foto's van hun collecties te posten. Ongeacht de waarheid van het verhaaltje dat hij eraan ophing vind ik dit een ernstige zaak...jammer van de ip-informatie, als had gebleken dat hij hier op het forum zou zitten had ik hem hier graag niet meer gezien...
Ja check titel maar van onderwerp Is niet zon eerlijke titel daar vrouwen deze niet hebben en dan lijkt het net of we geen vrouwen hier willen. Je snapt wel
k98s schreef:Ja check titel maar van onderwerp Is niet zon eerlijke titel daar vrouwen deze niet hebben en dan lijkt het net of we geen vrouwen hier willen. Je snapt wel
tja dit is inderdaad wel 1 van de zieligste dingen die ik ooit heb gezien.
Bewijst maar ook weer eens hoe funest internet kan zijn en dat je schijnbaar alles bij elkaar kan liegen en er nog redelijk mee weg kan komen ook.
Jammer ..zeer jammer.
Hij woont dus 10 minuten hier vandaan en heb gezegd dat ik hem wil ontmoeten. Of ik ga is nog een 2e. Vind het echt erg triest wat ie heeft geflikt trouwens.... Maja weet het nog niet.
k98s schreef:Hij woont dus 10 minuten hier vandaan en heb gezegd dat ik hem wil ontmoeten. Of ik ga is nog een 2e. Vind het echt erg triest wat ie heeft geflikt trouwens.... Maja weet het nog niet.
waarom zou je hem willen ontmoeten dan?; dat verbaast me eigenlijk gezien zijn shadowy past bij wijze van spreken.