Wat is een goede detector?
-
- Lid
- Oberschütze
- Lid
- Contacteer:
- Oberschütze
- Lid
- Contacteer:
- Michael_Wittmann
- Lid
- Dodo
- Lid
Een metaaldetector opvoeren.. heheMichael_Wittmann schreef:Kun je metaal detectors eigenlijk niet opvoeren zodat ze dieper gaan?
Op een of andere manier moet dat kunnen denk ik!
Nee, lijkt me sterk.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
Idd, onder de white's kan je andere schotel/turbopakket zetten. Ook kan je er de zogenaamde concentrische schotels onder zetten. D2 schotels geven een geheel signaal over de hele lengte van de schotel terwijl een concentrische alleen een signaal in het midden van de schotel geeft (waardoor die dieper gaat).
Correct me if I am wrong!
Correct me if I am wrong!
Laatst gewijzigd door k98s op 05 mei 2005, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michael_Wittmann
- Lid
-
- Lid
Zou ik niet precies weten. Ligt aan schotel en nie aandetector zelf. Meen dat http://www.detectorshop.nl verschillende schotels van het DS merk heeft, maar of die eronder kunnen moet je vragen!Michael_Wittmann schreef:Dat kan dus alleen bij Whites dus niet bij andere(goedkopere)detectors
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Ik vind ze TE commercieel, heb er ook eens een detector gekocht een DS nogwat, moest opschieten want ze hadden er nog maar 1.
Vervolgens zie ik ze nog gewoon te koop op hun site.
Ook importeren ze die dingen bij een fabrikant (grifon meen ik), iemand die verstand van detectors heeft vertelde mij dat ze die dingen ook slecht afwerkten daar enz.
Heb die DS toen weer verkocht, werkte prima maar vond de viking 5 toch fijner (en had geld nodig;))
Vervolgens zie ik ze nog gewoon te koop op hun site.
Ook importeren ze die dingen bij een fabrikant (grifon meen ik), iemand die verstand van detectors heeft vertelde mij dat ze die dingen ook slecht afwerkten daar enz.
Heb die DS toen weer verkocht, werkte prima maar vond de viking 5 toch fijner (en had geld nodig;))