Jullie Koninginnen/vrijmarkt vondsten

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Mooyman
Lid

Re: Jullie Koninginnen/vrijmarkt vondsten

Bericht door Mooyman »

arie schreef:
Mooyman schreef:
Shifty schreef: Dank je maar daar ik geen collaboratie spullen verzamel is het niet voor eigen collectie maar mooi ruil/verkoop materiaal.
Mooyman, ik heb wel interesse
Wat wil je ervoor hebben

Helaas, maar het album is al toegezegd aan een goede verzamelvriend van me die ook collaboratie spullen verzameld.
Collector of uniforms of the enemy
Michiel M.
Lid
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

n2 schreef: -1 tasje van het Duitse rode kruis.
Deze waren trouwens ook te zien in Schlinder's list. :wink:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
n2
Lid

Bericht door n2 »

Heb die film op dvd dus zal ik zo eens gaan kijken:d
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Er zijn toch wel meer leden wezen sneupen op onze vrijmarkten :roll: , laat eens horen wat jullie zoal hebben kunnen vinden :?: .
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Heeft u mijn vondsten al gezien ?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

RelicHunter44 schreef:Heeft u mijn vondsten al gezien ?
Zeker :wink: , dat zijn nog eens vondsten om vroeg voor uit je nest te gaan 8) :) .
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Haha idd, uw vondsten waren ook niet mis, maar trouwens, ik denk dat wij een van de weinigen zijn met koopjes... want veel ligt er meestal niet op de vrijmarkt.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

RelicHunter44 schreef:Haha idd, uw vondsten waren ook niet mis, maar trouwens, ik denk dat wij een van de weinigen zijn met koopjes... want veel ligt er meestal niet op de vrijmarkt.
Doorgaans op een georganiseerde rommelmarkt vind men tegenwoordig niet echt vaak meer iets, maar op dergelijke vrijmarkten waar een ieder zijn "rommel" van zolder of uit een schuur aan bied wil het nog wel eens lukken om iets "leuks"te vinden.
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:
RelicHunter44 schreef:Haha idd, uw vondsten waren ook niet mis, maar trouwens, ik denk dat wij een van de weinigen zijn met koopjes... want veel ligt er meestal niet op de vrijmarkt.
Doorgaans op een georganiseerde rommelmarkt vind men tegenwoordig niet echt vaak meer iets, maar op dergelijke vrijmarkten waar een ieder zijn "rommel" van zolder of uit een schuur aan bied wil het nog wel eens lukken om iets "leuks"te vinden.
Lijkt mij nou net andersom. Op een konningendag heb ik nog nooit echt iets bijzonders gevonden. Hier zitten vooral kleine kinderen die hun speelgoed verkopen.

Bij ons in de buurt wordt ook regelmatig een grote rommelmarkt geoganiseerd. Daar heb ik al aardig wat bijzondere dingen op de kop kunnen tikken, net als andere verzamelaars die daar ook rond lopen.
n2
Lid

Bericht door n2 »

Inderdaad, en meestal onderschatten mensen de waarde.
Maar soms ook niet........iemand die vroeg €30 voor ik dacht een engelse 25pnd hulz.......met een grote deuk erin en ook bodemvondst
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Mooyman schreef:
Lijkt mij nou net andersom. Op een konningendag heb ik nog nooit echt iets bijzonders gevonden. Hier zitten vooral kleine kinderen die hun speelgoed verkopen.

Bij ons in de buurt wordt ook regelmatig een grote rommelmarkt geoganiseerd. Daar heb ik al aardig wat bijzondere dingen op de kop kunnen tikken, net als andere verzamelaars die daar ook rond lopen.
Ik heb het dan voornamelijk over de georganiseerde rommelmarkten waar meestal de zelfde "handelaars" staan.
Ook is het natuurlijk zo dat het per regio weer verschilt, daar er zich bij "jullie" natuurlijk veel meer heeft afgespeeld dan bvb hier in het Noorden.
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:
Nico Roelofs schreef:
Mooyman schreef: Doorgaans op een georganiseerde rommelmarkt vind men tegenwoordig niet echt vaak meer iets, maar op dergelijke vrijmarkten waar een ieder zijn "rommel" van zolder of uit een schuur aan bied wil het nog wel eens lukken om iets "leuks"te vinden.

Ik heb het dan voornamelijk over de georganiseerde rommelmarkten waar meestal de zelfde "handelaars" staan.
Ook is het natuurlijk zo dat het per regio weer verschilt, daar er zich bij "jullie" natuurlijk veel meer heeft afgespeeld dan bvb hier in het Noorden.
Ja oke plaats zal natuurlijk ook een grote rol spelen. Maar ondanks dat hier op deze rommelmarkt ook veel handelaren staan, wordt er vrijwel iedere keer nog wel wat moois gevonden. :) Woon ook wel in het perfecte gebied. Hier is heel erg veel gebeurd in de oorlog. Is dan ook veel spul achter gebleven.
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Mooyman schreef:
Nico Roelofs schreef: Lijkt mij nou net andersom. Op een konningendag heb ik nog nooit echt iets bijzonders gevonden. Hier zitten vooral kleine kinderen die hun speelgoed verkopen.

Ja oke plaats zal natuurlijk ook een grote rol spelen. Maar ondanks dat hier op deze rommelmarkt ook veel handelaren staan, wordt er vrijwel iedere keer nog wel wat moois gevonden. :) Woon ook wel in het perfecte gebied. Hier is heel erg veel gebeurd in de oorlog. Is dan ook veel spul achter gebleven.
Inderdaad, perfect waar jij woont Nico 8) , hier vind je behalve zo nu en dan wat NSB spullen niet vaak uitrusting of andere "hardware" items :wink: .
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Hahah ik vind nooit wat op de vrijmarkt behalve hulzen en kleine dingen.. behalve bij de koningedag 2005 :) Lang leve koninginnedag :lol:
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Nou bij mij in de buurt is best nog wel spul te vinden maar niet op de rommelmarkten want daar zitten over het algemeen alleen kinderen. Misschien dat ik het binnenkort nog een keer in Doetinchem ga proberen op zo'n grote rommelmarkt die ze daar organiseren. De woensdag voor koninginnedag heb ik deze 25 pdr. huls in ieder geval wel mogen ophalen bij iemand. Daar ben ik ook blij mee. :D ;)

Afbeelding

Afbeelding
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Plaats reactie