Jullie Koninginnen/vrijmarkt vondsten

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
jwolsink
Lid

Bericht door jwolsink »

Ik heb op de rommelmarkt een Britse veldvles en een silveren Verwundetenabzeichen gevonden.
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Very nice you lucky bastard :D ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

jwolsink schreef:Ik heb op de rommelmarkt een Britse veldvles en een silveren Verwundetenabzeichen gevonden.
Inderdaad 8) , leuke vondsten daar vooral een silveren verwundeten nog wel een aardige waarde vertegenwoordigt.
Collector of uniforms of the enemy
n2
Lid

Bericht door n2 »

Hoeveel denk je (heb er namelijk 1 te koop gezien voor €25, leek me een koopje..)
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

n2 schreef:Hoeveel denk je (heb er namelijk 1 te koop gezien voor €25, leek me een koopje..)

een zilveren??
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

Dean- schreef:
n2 schreef:Hoeveel denk je (heb er namelijk 1 te koop gezien voor €25, leek me een koopje..)

een zilveren??
Nee een blauwe, nee inderdaad een zilveren. Mooie koop voor 25 euro, als hij nog helemaak heel is :lol:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
n2
Lid

Bericht door n2 »

Een zilveren,
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

En als het geen repro is...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Simon
Lid

Bericht door Simon »

Op de georganiseerde rommelmarkten hier in Mechelen haal ik ook wel wat leuk spul...
Helaas zitten er ook mensen die de waarde overschatten..
US veldfles voor 50 euro, duitse repro helm voor 250 met waterverf geschilderde ss embleem... :roll:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
n2
Lid

Bericht door n2 »

dat dacht ik niet, lag en een dumpwinkel, maar je weet het ook daar nooit zeker lijkt me..
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Lijkt me ook niet nee...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
n2
Lid

Bericht door n2 »

Volgens mij ben ik daar ook weleens geweest, is dat een grote markt op industriegebied?
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Simon schreef:Op de georganiseerde rommelmarkten hier in Mechelen haal ik ook wel wat leuk spul...
Helaas zitten er ook mensen die de waarde overschatten..
US veldfles voor 50 euro, duitse repro helm voor 250 met waterverf geschilderde ss embleem... :roll:
Inderdaad Simon, Als men een hakenkruisje op iets zien staan denken ze al snel iets zeer zeldzaams in handen te hebben.
Zo zie ik op rommelmarkten regelmatig KvK medailles aangeboden voor bvb 100 euro :roll: :cry: .
Collector of uniforms of the enemy
n2
Lid

Bericht door n2 »

Hier vroeg iemand eens €80 voor een schildje van de bb
Sbas
Lid

Bericht door Sbas »

Dit jaar helaas niets gekocht, wel een aantal hulzen gezien die waren omgetoverd tot een vaas maar daar had ik geen intresse voor! Verder alleen zooi en TROEP gezien...veel commerciele handelaren enz.

Vorig jaar daarin tegen wel het een en ander meegesleurd...waaronder 2 40mm bofors hulzen voor 50cnt per stuk! En die laten we dan net niet bij dat kleine ventje op zn kleedje liggen natuurlijk! ;)

Sebas
Plaats reactie