Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op de georganiseerde rommelmarkten hier in Mechelen haal ik ook wel wat leuk spul...
Helaas zitten er ook mensen die de waarde overschatten..
US veldfles voor 50 euro, duitse repro helm voor 250 met waterverf geschilderde ss embleem...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Simon schreef:Op de georganiseerde rommelmarkten hier in Mechelen haal ik ook wel wat leuk spul...
Helaas zitten er ook mensen die de waarde overschatten..
US veldfles voor 50 euro, duitse repro helm voor 250 met waterverf geschilderde ss embleem...
Inderdaad Simon, Als men een hakenkruisje op iets zien staan denken ze al snel iets zeer zeldzaams in handen te hebben.
Zo zie ik op rommelmarkten regelmatig KvK medailles aangeboden voor bvb 100 euro .
Dit jaar helaas niets gekocht, wel een aantal hulzen gezien die waren omgetoverd tot een vaas maar daar had ik geen intresse voor! Verder alleen zooi en TROEP gezien...veel commerciele handelaren enz.
Vorig jaar daarin tegen wel het een en ander meegesleurd...waaronder 2 40mm bofors hulzen voor 50cnt per stuk! En die laten we dan net niet bij dat kleine ventje op zn kleedje liggen natuurlijk!