Jullie Koninginnen/vrijmarkt vondsten
-
- Lid
- Contacteer:
Ik kom gewoon nooit iets tegen op rommelmarkten e.d. Jammer, want daar kun je nog je slag slaan. Wellicht bezoek ik de 'verkeerde' markten......
My story & collection http://www.ww2-militaria.nl
-
- Lid
- Contacteer:
Jacco1 schreef:Ik kom gewoon nooit iets tegen op rommelmarkten e.d. Jammer, want daar kun je nog je slag slaan. Wellicht bezoek ik de 'verkeerde' markten......
Heheh dat heb ik ook, ik woon aan de kust. En daar is alleen in 1940 hard gevochten bij de Duitse inval (fallschirmjagers bij vliegveld Valkenburg)
Maar op rommelmarkten is niks te vinden van militaria
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
-
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
haha jawel hoor deanDean- schreef:Jacco1 schreef:Ik kom gewoon nooit iets tegen op rommelmarkten e.d. Jammer, want daar kun je nog je slag slaan. Wellicht bezoek ik de 'verkeerde' markten......
Heheh dat heb ik ook, ik woon aan de kust. En daar is alleen in 1940 hard gevochten bij de Duitse inval (fallschirmjagers bij vliegveld Valkenburg)
Maar op rommelmarkten is niks te vinden van militaria
-
- Lid
Zou je het me dan ook kunnen laten weten??Nico Roelofs schreef:Lijkt mij nou net andersom. Op een konningendag heb ik nog nooit echt iets bijzonders gevonden. Hier zitten vooral kleine kinderen die hun speelgoed verkopen.
Bij ons in de buurt wordt ook regelmatig een grote rommelmarkt geoganiseerd. Daar heb ik al aardig wat bijzondere dingen op de kop kunnen tikken, net als andere verzamelaars die daar ook rond lopen.
Ben helaas nix mooi tegengekomen op de vrijmarkt, alleen maar meut en vooral 5de hands kleren
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Jah moet je maar keer richting Huissen komen zodra die markt er weer is. Dan gaan we er wel heen. Ik heb daar onder andere al gevonden, een Nederlandse koppel uit 1916 voor 2 euro, Duitse stafkaart helemaal ingetekend van mijn omgeving, knijpkat, gestempelde 25pdr huls, Engelse bierflesjes en nog veel andere leuk klein spul.ironmarc schreef:Zou je het me dan ook kunnen laten weten??Nico Roelofs schreef:Lijkt mij nou net andersom. Op een konningendag heb ik nog nooit echt iets bijzonders gevonden. Hier zitten vooral kleine kinderen die hun speelgoed verkopen.
Bij ons in de buurt wordt ook regelmatig een grote rommelmarkt geoganiseerd. Daar heb ik al aardig wat bijzondere dingen op de kop kunnen tikken, net als andere verzamelaars die daar ook rond lopen.
Ben helaas nix mooi tegengekomen op de vrijmarkt, alleen maar meut en vooral 5de hands kleren
Kennissen van mij hebben daar gevonden: Zeldzame Nederlandse huls, hembrug bajonet, zeldzame Canadese standaard voor een kijker en nog veel ander leuk spul.
Wij lopen daar altijd rond met een stuk of 4 a 5 verzamelaars en we hebben altijd wel iets bijzonders voor weinig.