Verzamelen van voorwerpen, foto's uit woII
-
- Lid
Hier een gedenazificieerde-> (wat een woord) luftwaffe riem uit mijn collectie.
Deze riem komt rechtstreeks van de weerstander die hem heeft gedragen.
[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=491562&size=128][/img]
klik op foto om te vergroten
Adrian.
Deze riem komt rechtstreeks van de weerstander die hem heeft gedragen.
[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=491562&size=128][/img]
klik op foto om te vergroten
Adrian.
-
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
hij leek me ook te jong maar ik kon op de foto geen hk onderscheiden op de badge, daaromAdrian schreef:Roel
Dat lijkt toch op een wo2 verwunden abzeichen hoor.
Trouwens die jongen is te jong om een wo1 veteraan te zijn.
Hij heeft trouwens aan't Oostfront gezeten (zie ribbon op zijn uniform)
Adrian.
-
- Lid
Fritz,
Prachtige foto's van SS-mannen, horen ze samen of komen ze uit onbekende los gekocht op Ebay? De eerste met de Soldaten in Tarnjacken is de zeldzaamste (en naar ik meen het mooiste), dat portret met de Schütze of een Totenkopf-Standarte is eigenlijk nog veel te vinden, TK is zonder twijfel de meest gefotografeerde eenheid. De derde is ook relatief makkelijk te vinden.
Hieronder een uitvergroting van een linkerhoek uit 'n foto van me, LSSAH in paradeuniform tijdens een rondrit met de Führermercedes.

Prachtige foto's van SS-mannen, horen ze samen of komen ze uit onbekende los gekocht op Ebay? De eerste met de Soldaten in Tarnjacken is de zeldzaamste (en naar ik meen het mooiste), dat portret met de Schütze of een Totenkopf-Standarte is eigenlijk nog veel te vinden, TK is zonder twijfel de meest gefotografeerde eenheid. De derde is ook relatief makkelijk te vinden.
Hieronder een uitvergroting van een linkerhoek uit 'n foto van me, LSSAH in paradeuniform tijdens een rondrit met de Führermercedes.

-
- Lid