Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hallo iedereen ik ben stef
ik ben 14 jaar en mijn intresse ligt in brits en belgisch wo2 omdat ik hier nieuw ben op dit forum wil ik jullie mijn nog bescheiden collectie laten zien ik verzamel ongeveer 2,5 jaar maar dat was van alles wat ik kon krijgen en zo maar sinds eind vorig jaar verzamel ik brits en belgisch wo2
hier zijn enkele foto`s van mijn verzameling in sommige zie je de flits erin zit namelijk een spiegel in de kasten
ohja, ik heb mijn verzameling hier nog maar enkele dagen staan dus er moet misschien nog het een en ander veranderd worden
Ziet er al leuk uit!
En daarnaast, je hebt ook een mooie kast om je spullen uit te stellen..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
de houten kist waar de veldtelefoon inhoort heb ik jammergenoeg niet
maar mijn broertje heeft ook nog zo`n veldtelefoon aleen is deze heelemaal zwart overgeschilderd
pigy schreef:de houten kist waar de veldtelefoon inhoort heb ik jammergenoeg niet
maar mijn broertje heeft ook nog zo`n veldtelefoon aleen is deze heelemaal zwart overgeschilderd
Jammer dat je de kist niet hebt! De telefoons zelf kom je nog regelmatig tegen. Maar altijd zonder de kist. Zie ze nog wel eens op beurzen staan of op rommelmarkten. Heb er zelf wel 1 met een kist.