again, what do you we have here?
- Guido
- Lid
again, what do you we have here?
Wederom een fotoshoot gehad met die goede maat van me! Ook dit keer weer wat foto's laten maken van wat spullen. Helaas niet de mogelijk gehad om veel mee te nemen, dus een aantal emblemen en een bajonet.
Enjoy!
Amerikaanse bajonet ; Komt van een zolder uit Vierlingsbeek (bij Overloon)
South Saskatchawan Regiment ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
Royal Army Ordanance Corps ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
Royal Army Medical Corps ; Gekregen van mijn opa na een reis
Canadian Armoured ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
17/21st Lancers ; Gekregen van een verzamelaar, afkomst onbekend
Calgary Highlanders ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
Royal Engineers ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
Royal Artillery ; Gekocht
Royal Air Force ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O. . Dit embleem is hoogstwaarschijnlijk van mijn oudoom geweest, een RAF Lance-Corporal in WO2 en getrouwd met de zus van mijn Opa
Mijn opa wordt veel genoemd hier, hij woonde in Beers, dat ligt vlak bij Cuijk, Boxmeer en Nijmegen. De Canadese emblemen zijn zo goed als zeker allen van de 2e CDN Divisie. Andere divisies nog niet goed achter haald.
Comments are welcome!
Enjoy!
Amerikaanse bajonet ; Komt van een zolder uit Vierlingsbeek (bij Overloon)
South Saskatchawan Regiment ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
Royal Army Ordanance Corps ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
Royal Army Medical Corps ; Gekregen van mijn opa na een reis
Canadian Armoured ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
17/21st Lancers ; Gekregen van een verzamelaar, afkomst onbekend
Calgary Highlanders ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
Royal Engineers ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O.
Royal Artillery ; Gekocht
Royal Air Force ; Dit embleem is gevonden door mijn opa in de 2e W.O. . Dit embleem is hoogstwaarschijnlijk van mijn oudoom geweest, een RAF Lance-Corporal in WO2 en getrouwd met de zus van mijn Opa
Mijn opa wordt veel genoemd hier, hij woonde in Beers, dat ligt vlak bij Cuijk, Boxmeer en Nijmegen. De Canadese emblemen zijn zo goed als zeker allen van de 2e CDN Divisie. Andere divisies nog niet goed achter haald.
Comments are welcome!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer: