Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wat denk je wat...sta je vrolijk in het stof te wachtten op een ritje achterop de bruggenlegger leopard...mag er niet meer gereden worden ivm de paarden en het stof. Dus je loopt kwaad weg en ziet even verderop daar toch wel een groot stuk metaal op de grond liggen...Je pakt het op en wat denk je. Je vind een bomscherf van 1 vd bombardementen op Deelen in WO2!
Toch leuk zo'n vondst! Schijnt dat daar nog zat spul in de grond zit.
Ben er zaterdag en zondag ook geweest met onze re-enactment groep. We hebben geweldig gelachen daar. We hebben ook met een hele leuke en bijzondere kijker mogen kijken, dimg kost wel 38.000 euro maar je kan er leuke dingen mee zien!
Nico Roelofs schreef:Toch leuk zo'n vondst! Schijnt dat daar nog zat spul in de grond zit.
Ben er zaterdag en zondag ook geweest met onze re-enactment groep. We hebben geweldig gelachen daar. We hebben ook met een hele leuke en bijzondere kijker mogen kijken, dimg kost wel 38.000 euro maar je kan er leuke dingen mee zien!
(En wat heb je dan precies bekeken Nico want er heeft genoeg rondgelopen heb ik gehoord
Marc 82 Recon schreef:nico kennende heel veel grietjes met korte rokjes en strakke topjes
Haha jah dat heb je goed! Heb zeker van het vrouwelijk schoon genoten daar!
Maar met die kijker kon je dus onder andere zien of ze wel of geen bh aan had. Helaas zie je bij mannen ook bepaalde delen die ik zeker niet graag zie.
Marc 82 Recon schreef:nico kennende heel veel grietjes met korte rokjes en strakke topjes
Haha jah dat heb je goed! Heb zeker van het vrouwelijk schoon genoten daar!
Maar met die kijker kon je dus onder andere zien of ze wel of geen bh aan had. Helaas zie je bij mannen ook bepaalde delen die ik zeker niet graag zie.
wss ook gezien of er zich lager ook iet bevond of niet bevond zeker
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division