Thx chumHell-Fire schreef:Ah Rene, je handschoenen zijn binnen. Jammer dat ze niet helemaal goed om je handen passen, maar congrats met je handschoenen en Staticline

Thx again all!!
Thx chumHell-Fire schreef:Ah Rene, je handschoenen zijn binnen. Jammer dat ze niet helemaal goed om je handen passen, maar congrats met je handschoenen en Staticline
Jah, lekker heel lekker. Maar dat hoor je wel op msn or tsMaj.Cain schreef:Thx chumHell-Fire schreef:Ah Rene, je handschoenen zijn binnen. Jammer dat ze niet helemaal goed om je handen passen, maar congrats met je handschoenen en Staticlinehoe was je vakantie??
Thx again all!!
Ziet er weer prachtig uit rene!!Maj.Cain schreef:Super kleine update van me nieuwste aanwinst.
De Airborne flask holder is eindelijk binnen dus was het fototje nemen wel weer waard!!
Nog een close up van de Border Trooper!!
Over 3 tot 4 weken komt er een nieuwe update!!!![]()
p.s. Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Items behoeven ook niet veel te kosten om er van te kunnen genieten, geniet net zo goed van bvb een mooie veldfles die een pop weer net compleet maakt als van bvb een dure helm oid.Maj.Cain schreef:Danke Herr Mooyman!!
Ja kleine items maken het idd vaak af!!
Kosten gelukkig ook niet zo veel als de dure items!
Chain, ik ben weer eens reuze benieuwd hoe dit gaat wordenMaj.Cain schreef:dit keer weer een POW voor mijn Airbornes![]()