779 schreef:Rene, ik respecteer de manier hoe jij verzameld, het zijn mooie jasjes die je zo maakt, die nét echt lijken. Ik weet dat origineel opgenaaide patches op AB jasjes extreem zeldzaam zijn, maar ik vind persoonlijk 1 jasje met originele patches mooier dan 10 jasjes met originele patches, die postwar erop zijn gezet. Overigens vind ik het wel mooi wat jij allemaal in je verzameling hebt zitten. We have a slight disagreement about collecting denk ik. Je ziet geen verschil tussen originele en jouw jackets, maar ik heb gewoon een rare gedachtengang dat ik het nooit zou doen. Maar dat is een mening.
Maar ik meen 100% dat wat jij hebt Rene; buitensporig is!
779
Thanks for your kind words matey!
Jah ik weet hoe jij daar over denkt, en jij ook hoe ik daar over denk, that's the differance in our styles of collecting

Ik hoop overigens nog steeds ooit een of meerdere original mounted the kunnen kopen!
Maar ik vindt het zeer leuk om van een kale BD, en originle patches weer een mooi kloppend geheel te maken, das een verzamel kick geworden denk ik.
Ik zou natuurlijk ook kale BD's onder mijn Smocks stoppen of zo displayen, maar dat vindt ik niks, en al me emblemen op borden plaatsen vindt ik persoonlijk niet zo geweldig, ik zie ze liever waar ze op thuis horen!
En ik krijg er een bevredigend gevoel bij als ik weer een BD heb samen kunnen stellen.
Ik wil proberen van elk onderdeel wat met 1st Airborne heeft gevochten in Arnhem/Oosterbeek een Battle Dress Blouse te maken.
Weet ook dat dit een pittige onderneming is maar dat is mijn uitdaging.
Daarom weet ik ook dat ik nooit allemaal original mounted BD van de onderdelen zal bemachtigen, daarom doe ik het zo!
Maar geloof me m8, als ik de kans krijg om een originel mounted te kopen, dan doe ik dat,mits ik er $ natuurlijk voor5 heb, das me helaas al 1x over komen dat ik het op dat moment niet had
Cheers,
Cain