Zo heeft ieder zijn eigen interesse's waar hij zich speciaal op wil richten.symen schreef:Meschien vind hij het gewoon niet leuk om te verzamelen.Nick schreef:En waarom niet?Eric schreef:Iets van de SS.
Niet iedere SS'er was fout....
En wat je zeg is dat niet iedere SS'er fout was klopt ook wel, En ze deden hun werk voor hun vaderland, meschien ook wel wat overdreven.
Ik zou bijvoorbeeld ook geen kleding in men verzameling willen, dat trekt mij gewoon niet.
Mijn intresse is medailles
Wat zou je NIET in je verzameling willen ?
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
- Seyffardt
- Lid
Wat wil ik niet in mijn verzameling hebben?
- (illegale) grafvondsten
- kitsch, zoals naoorlogs ontworpen "nazi regalia" (dat is iets anders dan een goede replica)
- totaal doorgeroeste zooi, waarvan je amper nog kan zien wat het geweest is
Er wordt een aantal keren gerefereerd aan kampkleding en davidsterren. Het mag dan onderdeel uitmaken van WO II, maar in een militariaverzameling hoort het m.i. niet thuis, al moet iedereen dat zelf weten.
Hieronder een schoolvoorbeeld van oostblok kitsch
- (illegale) grafvondsten
- kitsch, zoals naoorlogs ontworpen "nazi regalia" (dat is iets anders dan een goede replica)
- totaal doorgeroeste zooi, waarvan je amper nog kan zien wat het geweest is
Er wordt een aantal keren gerefereerd aan kampkleding en davidsterren. Het mag dan onderdeel uitmaken van WO II, maar in een militariaverzameling hoort het m.i. niet thuis, al moet iedereen dat zelf weten.
Hieronder een schoolvoorbeeld van oostblok kitsch