Oplossing?
- Michael_Wittmann
- Lid
Oplossing?
Ik heb laatst op een rommelmarkt duitse fotos gekocht en die zijn gestempelt op de achterzijde dus vind ik het zonde om ze in te plakken...
Wie heeft er een goed idee en kan me vertellen hoe ik die fotos mooi in opstelling bij mijn verzameling kan zetten..
gewoon neerleggen trekken ze krom!
Afmetingen verschillen... van 5,5 bij 8,5 tot 14 bij 9 fotos zijn ook groter dan 5.5 bij 8.5 en kleiner dan 14 bij 9 !
Dus wie kan me helpen en zeggen hoe ik deze mooi op kan stellen..
BVD
Mvg Michael Wittmann
Wie heeft er een goed idee en kan me vertellen hoe ik die fotos mooi in opstelling bij mijn verzameling kan zetten..
Afmetingen verschillen... van 5,5 bij 8,5 tot 14 bij 9 fotos zijn ook groter dan 5.5 bij 8.5 en kleiner dan 14 bij 9 !
BVD
Mvg Michael Wittmann
- Brianlinden
- Lid
Re: Oplossing?
Zuurvrije albums en dan die fotohhoekjes werkt prima bij mijMichael_Wittmann schreef:Ik heb laatst op een rommelmarkt duitse fotos gekocht en die zijn gestempelt op de achterzijde dus vind ik het zonde om ze in te plakken...
BVD
Mvg Michael Wittmann

- Tim
- Lid
- Contacteer:
Zeker nooit inplakken Michael!
Foto's zijn altijd wat moeilijk om gewoon ten toon te stellen zoals andere militaria.
Zoals al eerder gezegd is, kan je ze met fotohoekjes ergens op vastmaken (een fotoalbum, maar ook bvb een poster of een muur om ze te "showen")
Zelf gebruik ik ook een paar van die kleine staandertjes die Sander hier eens verkocht heeft. Maar dit heeft eigenlijk enkel een mooi resultaat voor de grotere foto's op postkaartformaat (zie linkse foto). De gewone foto's willen zo ook wel eens kromtrekken (zie rechtse foto).

Foto's zijn altijd wat moeilijk om gewoon ten toon te stellen zoals andere militaria.
Zoals al eerder gezegd is, kan je ze met fotohoekjes ergens op vastmaken (een fotoalbum, maar ook bvb een poster of een muur om ze te "showen")
Zelf gebruik ik ook een paar van die kleine staandertjes die Sander hier eens verkocht heeft. Maar dit heeft eigenlijk enkel een mooi resultaat voor de grotere foto's op postkaartformaat (zie linkse foto). De gewone foto's willen zo ook wel eens kromtrekken (zie rechtse foto).

- Michael_Wittmann
- Lid
Maar je ziet op de onderste foto wat er gebeurt he ze trekken je krom...Tim schreef:Zeker nooit inplakken Michael!
![]()
En ik heb een mooi inplak album gekregen maar omdat ze verschillende afmetingen hebben kan ik niet met foto hoekjes aanschaffen of ik moet die zelf gaan maken in mn inplak album..
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Michael_Wittmann
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Michael_Wittmann
- Lid
- Miesjel
- Lid
En daarom mag de rest ook niet meer verder praten hierover? Of moet iemand met ongeveer dezelfde vraag hiervoor helemaal een nieuw topic openen?Michael_Wittmann schreef:Omdat ik al de oplossing heb...
Laten we ook eens aan onze mede-forummembers denken en deze nog gewoon open laten, zolang iedereen on-topic kan blijven.
Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.