Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zoek iemand die een keer mee wilt zoeken met de metaal detector in zuid-holland.
Of wie zoekt er in nederland en kan ik een keer mee.
Helaas ken ik niemand die is geintresseerd in het zoeken met de MD.
CKY schreef:Ik zoek iemand die een keer mee wilt zoeken met de metaal detector in zuid-holland.
gr, Paul
Ik heb zelf geen metaal detector, maar hierzo (valkenburg/katwijk) is hard gevochten door Duitse para`s. Misschien is er nog wel wat te vinden.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
CKY schreef:Ik zoek iemand die een keer mee wilt zoeken met de metaal detector in zuid-holland.
gr, Paul
Ik heb zelf geen metaal detector, maar hierzo (valkenburg/katwijk) is hard gevochten door Duitse para`s. Misschien is er nog wel wat te vinden.
gr, Paul
RelicHunter44 schreef:In de duinen kan nog wat liggen ja... maar daar moet je echt de plekkies weten
Idd in scheveningen heb ik 1 van die goede plekjes gevonden..
Ligt helemaal verspreid met hulzen (jammer dat hij nu al leeg is, en dat je heel vaak wordt gezien RENNE! )
Laatst gewijzigd door CKY op 06 jun 2005, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
RelicHunter44 schreef:En daar ligt nog maar heel weinig WO II spul
Denk het ook wel, maar soms heb je ook wle geluk, laaste keer toen ik ff ging kijken vond ik nog een zooi kogels (veel roest, maar kon toch duidelijk zien wat het geweest was)
p.s Brian, je mag me die bunkers wel eens allemaal showen
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''