Dat snap ik ook wel hoor Ik weet wel andere plaatsen daar in de duinen waar 5 uur zoeken vast meer op levertRelicHunter44 schreef:Jah, er zullen heus wel kogels liggen, maar daar ga ik niet 5 uur voor zoeken
Zoeken in zuid-holland..
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
RelicHunter44 schreef:Ik zoek gewoon elke maand liever in Duitsland, levert meestal meer op dan een week in de Duinen zoeken Maja je kan natuurlijk geluk hebben jah..
In de meeste duinen zal het idd niet zoveel opschieten, deze duinen liggen recht tegen vliegveld valkenburg aan, waar Duitse fallschirmjagers in de wo2 zijn geland. In de duinen is hard gevochten. Dus er is een kans, en daarbij Duitsland is toch alweer 3/4 uur rijden voor my
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- Brianlinden
- Lid
Uhm dean de duitsers landen bij maaldrift...er zijn wel wat junkers op de stranden geland en sommige in brand gezetenDean- schreef:RelicHunter44 schreef:Ik zoek gewoon elke maand liever in Duitsland, levert meestal meer op dan een week in de Duinen zoeken Maja je kan natuurlijk geluk hebben jah..
In de meeste duinen zal het idd niet zoveel opschieten, deze duinen liggen recht tegen vliegveld valkenburg aan, waar Duitse fallschirmjagers in de wo2 zijn geland. In de duinen is hard gevochten. Dus er is een kans, en daarbij Duitsland is toch alweer 3/4 uur rijden voor my
-
- Lid
- Contacteer: