Gezocht: informatie koppen
-
- Lid
Gezocht: informatie koppen
Hallo,
Waarschijnlijk hebben enkele mensen wel online winkels voor mannequins op het forum gepost, maar heb zo niet het 1 of ander kunnen vinden.
Mijn vraag is, waar kan ik mannequin koppen kopen, in welke winkels etc. Ik kan nu aan rootstein koppen komen voor 50 euro (verdomd mooi!!!) maar is er een plek waar dit goedkoper kan?
Hopelijk kunnen jullie mij wat informatie geven!
Waarschijnlijk hebben enkele mensen wel online winkels voor mannequins op het forum gepost, maar heb zo niet het 1 of ander kunnen vinden.
Mijn vraag is, waar kan ik mannequin koppen kopen, in welke winkels etc. Ik kan nu aan rootstein koppen komen voor 50 euro (verdomd mooi!!!) maar is er een plek waar dit goedkoper kan?
Hopelijk kunnen jullie mij wat informatie geven!
-
- Lid
-
- Lid
Re: Gezocht: informatie koppen
Dan zal ik hier wel overheen gelezen zijn, mijn excuses.Jurryt schreef: koppen kopen
- Tex
- Lid
- Contacteer:
http://www.mannequin.nl was geloof ik de site waar je koppen, poppen, handen, etc. kan vinden. Anders even op mannequin zoeken bij google en dan zie je hem wel staan. Heel misschien kerkklau ook wel, wederom even zoeken op die naam bij google.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
-
- Lid
Mneen, bij http://www.mannequins.nl zijn de koppen €75,- en lelijker en bij kerklau zijn het piepschuim koppen...
- jeroen1944
- Lid
- Tex
- Lid
- Contacteer:
ohja nico zijn hoofden kocht die van de man die op internet elke keer die poppen voor 135 euro aanbood waarbij jezelf uit een zestal hoofden kon kiezen. Maar heb hem volgens mij al een tijd niet meer gezien op m-plaats. Nico weet daar waarschijnlijk wel meer van
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
- Darryl
- Lid
-
- Lid
zeker, aanleiding om dit topic te starten. Kop heb ik vandaag op de post gedaan. Kijk, ik was zo verbaas hoe darn mooi die kop was. Dat ik mij af vroeg dat er nog meer van zulke koppen zijn maar dan goedkoper. Alleen ze stinken van binnen erg. Maar goed, kan je wel wat kranten in doen. Darryl, je zal verbaasd zijn hoe damn mooi de kop is!
- Darryl
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer: