Gezocht: informatie koppen
-
- Lid
- Contacteer:
Op marktplaats staat er weer de bekende advertentie van een verkoper welke complete etalagepoppen verkoopt voor iets van € 140. Ik heb'm daar zelf ook vandaag. Nette pop nieuw in doos met keuze uit verschillende (7 stuks) hoofden. Wellicht is dat wat ? In ieder geval niet super duur!
My story & collection http://www.ww2-militaria.nl
- Mooyman
- Lid
-
- Lid
tja.... Kijk, binnen nu en 6 weken kan ik als het ware de "beginselen" voor mijn computer kopen, daarna word het echt flink sparen voor een video kaart. Dus ik zou echt niet weten wanneer ik genoeg geld zou hebben. Maar ik krijg wel van je te horen hoe duur de pop evt. zal zijn!
A goed, ben benieuwd!
A goed, ben benieuwd!
- Mooyman
- Lid
Mocht ik hem weg doen dan hoor jij het als eersteJurryt schreef:tja.... Kijk, binnen nu en 6 weken kan ik als het ware de "beginselen" voor mijn computer kopen, daarna word het echt flink sparen voor een video kaart. Dus ik zou echt niet weten wanneer ik genoeg geld zou hebben. Maar ik krijg wel van je te horen hoe duur de pop evt. zal zijn!
A goed, ben benieuwd!

Collector of uniforms of the enemy
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ik koop mijn hoofden tussen de 40 en 75 euro. En dan heb ik nieuw staat hoofd. 50 euro vindt ik een hele nette prijs. Ik zou hem gelijk gekocht hebben als het een nieuw staat hoofd was. Ik heb zelf nu 7 hoofden en koop er op korte termijn nog 2 bij maar ik heb de meeste tussen de 60 en 75 euro gekocht.
- Dodo
- Lid
- Darryl
- Lid