Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
k98s schreef:oke, maar wat ga je zeggen tegen die man als je dat papier en pen aangeeft? Bij een rekenmachine weet ie wel waar het om gaat. Dalijk gaat ie galgje op dat blaadje spelen ofzo
Euro teken ervoor!?
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Net terug van Ciney, het was mijn eerste keer en ik stond vertseld hoe groot het was. Een paar nieuwe aankopen gedaan, en een leuke dag gehad. Maar het afdingen daar valt toch niet mee zeg, de meesten wouden gewoon niet onder de gegeven prijs verkopen en als het lukte bleef het maar bij een paar euro. Ach ja, ik hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad, ik in ieder geval wel.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Wij wilden wat afdingen bij een man met wat orginele patches! Hij was er blijkbaar niet van gediend want hij trok het uit onze handen en gooide het in de bak terug! Zegt ie erbij dan koop je het maar niet! Het moet niet gekker worden!
Marc 82 Recon schreef:sjah
kan gebeuren ligt er ook aan hoeveel geld je der afdingde :p
De patches waren 3,- de stuk, hadden we 11 mooie uitgezocht, voor leuk prijsje van 30,- euri dus maar 3,- geprobeerd af te dingen, maar dat wilde meneer niet
Laatst gewijzigd door Skylighter op 13 jun 2005, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het nou een groot bedrag is oké maar het is drie euro :schock: die man is inderdaad triest, en als hij dat niet wil, kan hij het toch ook gewoon normaal zeggen
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Frankie schreef:Wij wilden wat afdingen bij een man met wat orginele patches! Hij was er blijkbaar niet van gediend want hij trok het uit onze handen en gooide het in de bak terug! Zegt ie erbij dan koop je het maar niet! Het moet niet gekker worden!
De verkoper had kennelijk niet in de gaten dat je die patches waarschijnlijk ook ergens anders kan kopen .
johan willaert schreef:3 Euro per WW2 patch vind ik eigenlijk al heel goedkoop......
Ik geef hem niet echt ongelijk dat ie er niet nog es 3 vanaf deed....
Ik kon mij destijds toen ik nog achter een beurstafel stond ook blauw ergeren aan de steeds wederkerende vraag ' Gaat er iets af??? Ja 't Stof....'
Ik sta niet meer op beurzen.... Ik verkoop op Epay en geen gezaag meer...
Johan
Ben ik het niet geheel mee eens Johan, dat drie euro per patch niet duur is durf ik natuurlijk niet te betwisten daar ik daar geen kennis van heb maar een ieder weet toch dat er op een markt/beurs wordt afgedongen, men houd daar dan ook meestal al rekening mee in een vraagprijs.
Lt. Tim_NL schreef:Net terug van Ciney, het was mijn eerste keer en ik stond vertseld hoe groot het was. Een paar nieuwe aankopen gedaan, en een leuke dag gehad. Maar het afdingen daar valt toch niet mee zeg, de meesten wouden gewoon niet onder de gegeven prijs verkopen en als het lukte bleef het maar bij een paar euro. Ach ja, ik hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad, ik in ieder geval wel.
Hoi Tim, dan ben je nog niet naar Beltring of Stuttgart geweets