La Gleize 2005
- RLS
- Lid
La Gleize 2005
Naar aanleiding over het topic van Ciney 2005, heb ik eigenlijk de zelfde soort vragen over La gleize.
Hoe laat moet je (ongeveer) daarzijn?
Is er entreegeld?
Kan je beter als je iets ziet eerst eesn rondlopen of je het in een betere staat of goedkoper vind (en dus hetr risico lopen dat het later misschien weg is), of als je denkt dat het een redelijke prijs en het origineel is natuurlijk is, het meteen kopen?
(dit stukje is gekopieerd uit het topic Ciney 2005, maar vond het goede vragen, dus heb het ook hier gebruikt.)
Hoe laat moet je (ongeveer) daarzijn?
Is er entreegeld?
Kan je beter als je iets ziet eerst eesn rondlopen of je het in een betere staat of goedkoper vind (en dus hetr risico lopen dat het later misschien weg is), of als je denkt dat het een redelijke prijs en het origineel is natuurlijk is, het meteen kopen?
(dit stukje is gekopieerd uit het topic Ciney 2005, maar vond het goede vragen, dus heb het ook hier gebruikt.)
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Een goede raad voor elke beurs!!...
Als je iets ziet, waarvan de staat en de prijs je aanstaat....
Hou het vast!!!! en haal onmiddellijk je geld uit....
Leg het niet neer, of iemand achter je grijpt het en koopt het voor je neus!
Misschien kom je het idd verder tegen voor iets minder, maar dan is dat maar zo...... De kans is veel groter dat de prijs en de staat evenwaardig zijn.... of dat het item verkocht is als je er weer achter op zoek gaat....
Johan
Misschien kom je het idd verder tegen voor iets minder, maar dan is dat maar zo...... De kans is veel groter dat de prijs en de staat evenwaardig zijn.... of dat het item verkocht is als je er weer achter op zoek gaat....
Johan
29th Let's Go!!!!!
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 27 keer
- Contacteer:
Zeker waar; ik heb zoiets in Ciney vaak genoeg gehad. Ik kan me het nog herinneren dat ik bij verschillende gelegenheden respectievelijk een Ford GPW stuurhuis, een US 1944 water jerrycan en een vroege Inland M1 Carbine aan het bekijken was terwijl er iemand (soms meerdere personen) achter me klaar stond om het weg te kapen. Echt, als je het laat vallen zou het de grond niet eens raken. Ik kocht het stuurhuis en de andere 2 voorwerpen werden door een vriend van mij gekocht nadat ik hem gewezen had op het feit dat hij eerst moest beslissen en daarna loslaten (waarop ik vuil werd aangekeken door die kerel achter ons).johan willaert schreef:Een goede raad voor elke beurs!!...
Johan

Voor veel voorkomende dingen echter kun je soms het risico nemen en zoeken naar de laagste prijs, door gewoon even op te schrijven welk voorwerp je voor welke prijs in welke stand hebt gezien. Zeker in Ciney is dit makkelijk met de nummering van de rijen.

Grtn
David
-
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Wellicht ga ik er ook naartoe. Nooit eerder geweest op deze beurs. Ben nieuwsgierig!
My story & collection http://www.ww2-militaria.nl
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Zondag ben ik aanwezig op La Gleize. Ga met 2 andere verzamelaars uit mijn buurt. Ben er nog nooit eerder geweest, dus ben benieuwd hoe het is. In ieder geval zorg ik wel dat me portomonee goed gevuld is voordat ik op de beurs kom.
Maar wie gaat er nog meer naar deze beurs? Wie weet komen we elkaar nog tegen.

Maar wie gaat er nog meer naar deze beurs? Wie weet komen we elkaar nog tegen.