Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
''Deze helm heb ik bij een ijzerhandelaar gevonden, maar deze was nogal roestig en in een hele vieze kleur geverfd (de kleur zie je nog een beetje voor bij de klep). Deze heb ik toen helaas zelf moeten oververven.
''
Die heb ik helemaal afgeschuurd
I know het is nogal stom van me.
Ik vond het ook jammer om hem opnieuw over te verven, maar de kleur die er nu opzit, is iig beter als de vorige
SiNiStEr schreef:Nou heb nog geen laarzen, broek en jas gezien Mooyman, maar in ieder geval al een zeer mooie verzameling Nick. Echt top!! Ga zo door!
Zie dikgedrukte hieronder...
Mooyman schreef:Zeer zeker een interessante collectie , nu nog een uniform en etalagepop daar je al uitrusting genoeg hebt om die dan geheel uit te rusten .
Ow jah sorry, niet goed gelezen. Overigens is het inderdaad mooier deze helm over te spuiten en dan inderdaad de verf vermengen met zand. Lijkt mij ook het beste, want het is voor de rest een erg mooie helm.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus