Beginner
-
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 59 keer
- Ontvangen: 104 keer
Mosin Nagant
Heb destijds mijn Mosin Nagant nog via Marktplaats gekocht voor 55 Euro. Vorige eigenaar heeft 'm ooit op een rommelmarkt gekocht. Het geweer heeft een aantal jaren in z'n huiskamer gehangen. Op gegeven moment was ie 'm zat en de Mosin Nagant verdween in de schuur. Hij kwam 'm met opruimen weer tegen en heeft 'm toen op Marktplaats gezet. Toen werd ik de gelukkige eigenaar.
Heb het geweer op een verantwoordelijke manier schoon gemaakt. Wapenriem en bajonet op de kop getikt en later nog een schoonmaaksetje.
Met behulp van een kennis bij de politie heb ik er een bewijs van onklaarheid voor kunnen krijgen. Mooi geweer met toebehoren zo. (Zie eerder geplaatste foto)
Heb het geweer op een verantwoordelijke manier schoon gemaakt. Wapenriem en bajonet op de kop getikt en later nog een schoonmaaksetje.
Met behulp van een kennis bij de politie heb ik er een bewijs van onklaarheid voor kunnen krijgen. Mooi geweer met toebehoren zo. (Zie eerder geplaatste foto)
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Re: Mosin Nagant
Dan heb je daar geluk mee gehad man! 55 euro is echt niets!asjemenou schreef:Heb destijds mijn Mosin Nagant nog via Marktplaats gekocht voor 55 Euro. Vorige eigenaar heeft 'm ooit op een rommelmarkt gekocht. Het geweer heeft een aantal jaren in z'n huiskamer gehangen. Op gegeven moment was ie 'm zat en de Mosin Nagant verdween in de schuur. Hij kwam 'm met opruimen weer tegen en heeft 'm toen op Marktplaats gezet. Toen werd ik de gelukkige eigenaar.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
-
- Lid
Jesper Peter de Brabander uit België levert zeer goeie kwaliteit reproducties.
quartermaster@skynet.be daar kun je hem op bereiken
quartermaster@skynet.be daar kun je hem op bereiken
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Wat wil je gaan re-enacten? Dan zouden wij je veel makkelijker kunnen zeggen waar je moet zoeken. Heb je ook al een idee bij welke groep je wilt?Jesper schreef:ik ben ook een beginner en ik wil eerst wat repro spul hebben voor het re-acten en dan gaan beginnen met het echte verzammelen maar waar kan ik dat repro vinden ik zie niet echt site's waar ik dat kan vinden
-
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Voor Engels kun je heel goed een patern 49 battledress en broek gebruiken. Ook de na oorlogse schoenen zijn nog goed te vinden. Maar de uitrusting kun je gewoon orgineel kopen. Is niet duur en is goed te vinden.Jesper schreef:nope nie echt maar het word wel engels dat weet ik zeker
Zelf doe ik Canadees en een beetje Engels re-enacten. Maar me Canadese uniform is gewoon een na oorlogs Nederlands uniform. Maar me uitrusting is wel weer orgineel Canadees.
Raad je wel aan om keer bij een groep te gaan kijken en daar een uniform te lenen als dat mogelijk is. Het is namelijk zonde om veel geld in iets te steken wat je misschien niet eens zo leuk vindt.
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 28 jun 2005, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
-
- Lid
das waarNico Roelofs schreef:Voor Engels kun je heel goed een patern 49 battledress en broek gebruiken. Ook de na oorlogse schoenen zijn nog goed te vinden. Maar de uitrusting kun je gewoon orgineel kopen. Is niet duur en is goed te vinden.Jesper schreef:nope nie echt maar het word wel engels dat weet ik zeker
Zelf doe ik Canadees en een beetje Engels re-enacten. Maar me Canadese uniform is gewoon een na oorlogs Nederlands uniform. Maar me uitrusting is wel weer orgineel Canadees.
Raad je wel aan om keer bij een groep te gaan kijken en daar een uniform te lenen als dat mogelijk is. Het is namelijk zonde om veel geld in iets te steken wat je misschien niet eens zo leuk vindt.
iemand wat links van wat britse groepen (sites)
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
http://www.qor.be Dat is de groep waar ik bij zit. We doen vooral de Canadese Queen's Own Rifles. Maar we hebben ook een paar afdelingen Brits. Ook hebben we nog Signals maar die staat nog niet op de site.
De meeste die QOR doen bij ons doen ook de Britse afdelingen. Zo kun je naar veel meer evenementen toe als je daarvoor je uniform op orde hebt.
De meeste die QOR doen bij ons doen ook de Britse afdelingen. Zo kun je naar veel meer evenementen toe als je daarvoor je uniform op orde hebt.