Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zoooo vervelend, ik heb geen digicam en ik had aan een vriend gevraagd of ik de zijne kon lenen, dus ik wacht af.
Voor op de loop van de Lee-Enfield NO.4 zit een soort zwart blokje en daar klik je de bajonet schuin op tjah het is een beetje moeilijk uit te leggen
zelfde voor mij ik heb een longbranch dan N04. MK 1 '44
allen dan mijnes wat duurder eh
jammer genoeg ik heb ook slings 2 over mocht je er nog een nodig hebben en ook een spijkerbajonet
Stijn schreef:Allereerst, hahahahahaha. Op de dag dat ik dat ding kocht kwam Colin Powell, de Amerikaanse minister van buitenlandse zaken naar Berlijn, en was het dus de meest beveiligde dag van het jaar. Op iedere hoek van de straat stond een bus met Duitse M.E. Ik ben toen maar zo snel mogelijk dat ding gaan opbergen bij het logeer adres en stond wel strak van de zenuwen, al hadden ze hem wel ingepakt
Ze keken inderdaad zeer verbaasd, al wisten enkele mensen wel al van mijn hobby. Zonder een van mijn leraren had ik dat ding trouwens niet eens megekregen dus dat is nog een geluk
Ik heb een Lee-Enfield no.4 mk1 uit 1944, alleen kan ik een nummer op de grendel ontdekken, meer niet, dus ik weet niet of hij nummergelijk is.
Ik heb er ook nog een riem uit 1944 en een zogenaamd Spike-bajonet voor.
met al die politie, zonder onze wapens had ik me nog een stuk veiliger gevoeld denk ik, maar ik vind dat je toch wel een mooie enfield hebt aangeschaft
Aha, ik vraag me trouwens af, het vizier dat op mijn Lee-Enfield zit, dat ik een klein vizier dat je omklapt, niet zo'n instelbaar vizier.
Waarom is dat, waarom heeft de mijne niet zo'n instelbaar vizier?
Heeft dat ook weer met het type te maken?
Proos schreef:Mag je eigenlijk wel zo'n wapen thuis hebben liggen?
Wat is nummergelijk trouwens?
Deze wapens mag je in huis hebben als ze maar volgens de Nedrlandsewapennwet onklaar zijn gemaakt
Je moet de grendel vastlassen, een pin in de loop lassen, gaten in
de loop boren en de loop volgieten met lood. En het binnen werk moet dan
vastgelast worden.Dit is echter wel de nachtmerrie van menig verzamelaar