Pijnlijk veel voor een repro. (waarschijnlijk)101st Michiel schreef:Stond er laatst een op Marktplaats, ging weg voor 700 euro!![]()
Militariabeurs Schaarsbergen(Arnhem)
- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Als je bent gebrainwashed door BoB en US Para gaat verzamelen kunnen de prijzen gigantisch oplopen. Maar gewone Infantry is nog altijd goedkoper dan Duitse Infanterie, respectievelijk.
MvG,
Junior
MvG,
Junior
sobel schreef:halleloeja das geen kattenpis maar volgens mij is US in vergelijking met duits al een stuk duurder of heb ik het nu mis.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
- sobel
- Lid
US para was ik ook niet vanplan daar is mijn portomonee niet zo blij mee.junior schreef:Als je bent gebrainwashed door BoB en US Para gaat verzamelen kunnen de prijzen gigantisch oplopen. Maar gewone Infantry is nog altijd goedkoper dan Duitse Infanterie, respectievelijk.
MvG,
Junior
sobel schreef:halleloeja das geen kattenpis maar volgens mij is US in vergelijking met duits al een stuk duurder of heb ik het nu mis.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Nope was geen repro, volgens mij was ie van clements trading, maar dat weet ik niet meer zeker.....Dodo schreef:Pijnlijk veel voor een repro. (waarschijnlijk)101st Michiel schreef:Stond er laatst een op Marktplaats, ging weg voor 700 euro!![]()
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
101st Michiel schreef:Nope was geen repro, volgens mij was ie van clements trading, maar dat weet ik niet meer zeker.....Dodo schreef:Pijnlijk veel voor een repro. (waarschijnlijk)101st Michiel schreef:Stond er laatst een op Marktplaats, ging weg voor 700 euro!![]()
Hij was wel repro en gemaakt door Brooks Bush in de US.....

29th Let's Go!!!!!
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Repro? Tegen mij zei hij dat ie orgineel wasjohan willaert schreef:101st Michiel schreef:Nope was geen repro, volgens mij was ie van clements trading, maar dat weet ik niet meer zeker.....Dodo schreef: Pijnlijk veel voor een repro. (waarschijnlijk)
Hij was wel repro en gemaakt door Brooks Bush in de US.....

At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Robin V
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid