Nee, dat was een goede verzamelvriend van me uit Oosterbeek, kocht toen het jasje wat je zag en nog een aantal andere zaken.bertjan schreef:Was Niels diegene met de pick-up ?
Militariabeurs Schaarsbergen(Arnhem)
- Mooyman
- Lid
- killingspree
- Lid
me has no pickup
mijn nieuwste aankopen:
Kaartentas, schouderstukken ( onder de jas ) koppelriem met luftwaffe slotje, Ridderkruisje, nieuwe k98 ( niet op de beurs )
K98 beschermkap voor motorrijders, Fallschirmjagers, paardrijders en veel gebruikt door snipers, losse filterbus houder 43 gedateerd (extreem zeldzaam )
Fallschirmjager mes
Luftwaffe overjas, kraagspiegels met 2 kippen, luftwaffe slotje ( meindert ) luftwaffe rugzak, en het mes nog eens
verder heb ik nog een boek gekocht/ gekregen over fallschirmjager ! german paratroopers echt een schitterend boek
ik moet nog binnen krijgen ! ( let op hier komt het ) een orginele fallschirmjager bandolier in splintertarn maar die is zo vaal geworden dat hij licht geel groen is maar das niet erg ! dan moet ik nog steeds de fallschirmjager helm krijgen maar dat kan ieder moment gebeurden !
mijn nieuwste aankopen:
Kaartentas, schouderstukken ( onder de jas ) koppelriem met luftwaffe slotje, Ridderkruisje, nieuwe k98 ( niet op de beurs )
K98 beschermkap voor motorrijders, Fallschirmjagers, paardrijders en veel gebruikt door snipers, losse filterbus houder 43 gedateerd (extreem zeldzaam )
Fallschirmjager mes
Luftwaffe overjas, kraagspiegels met 2 kippen, luftwaffe slotje ( meindert ) luftwaffe rugzak, en het mes nog eens
verder heb ik nog een boek gekocht/ gekregen over fallschirmjager ! german paratroopers echt een schitterend boek
ik moet nog binnen krijgen ! ( let op hier komt het ) een orginele fallschirmjager bandolier in splintertarn maar die is zo vaal geworden dat hij licht geel groen is maar das niet erg ! dan moet ik nog steeds de fallschirmjager helm krijgen maar dat kan ieder moment gebeurden !
- RoBBy
- Lid
- Mooyman
- Lid
"stekeltjes" kan kloppen, maar blond waren ze een jaar of tien terug nog , nu meer grijs .RoBBy schreef:Ik had daar afgesproken met iemand waarvan ik het boek van angolia
zou kopen dat boek wat ik vroeg in marktplaats.
Heb dit voor 25 euro gekocht.nogmaals bedankt voor je tip Nick.
En mooyman volgens mij heb ik jou ook gezien jij had toch van zulke
blonde stekeltjes?
Collector of uniforms of the enemy
- carl1944
- Lid
- Contacteer:
- Nick
- Lid
Geen dank!RoBBy schreef:Ik had daar afgesproken met iemand waarvan ik het boek van angolia
zou kopen dat boek wat ik vroeg in marktplaats.
Heb dit voor 25 euro gekocht.nogmaals bedankt voor je tip Nick.
En mooyman volgens mij heb ik jou ook gezien jij had toch van zulke
blonde stekeltjes?
Mooie aanwinsten allen!!
Infanterie: Königin aller Waffen!
-
- Lid