Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hallo,
Ik denk ook wel naar deze beurs te gaan wat dan ook mijn eerste zou zijn maar enige tips. En hiermee bedoel ik dus hoe vind ik de echt goede stukken voor goede prijs of hebben de experts die dan al weggekaapt??
En is er een goed referentieboek waarin info staat over de verschillende uitvoeringen van allerlei (duitse) medailles/onderscheidingen en de huidige marktwaarde. En vind je op zo'n beurs ook echt goede koopjes of is alles net iets duurder als bijv. via ebay ofzo omdat alle aanwezige handelaren weten wat ze verkopen.
Alleen jammer dat Schaarsbergen best wel klein is, althans die keer dat ik er was, waren er niet zo veel standhouders, weet niet wat er voor nu gepland staat.
Skylighter schreef:Alleen jammer dat Schaarsbergen best wel klein is, althans die keer dat ik er was, waren er niet zo veel standhouders, weet niet wat er voor nu gepland staat.
Ja klopt Schaarsbergen is nooit zo groot. In de zomer is hij wel het leukste. Zelf vind ik het aanbod van spul nooit zo geweldig daar. Maar het is wel erg gezellig en is lekker in de buurt.