vraagje over westland

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
prodigy
Lid

vraagje over westland

Bericht door prodigy »

Hey ik heb iets bestled bij Westland , maar ik heb een mail gestuurd en hij stuurt niet terug.
En als je naar die telefoon nr belt dan krijg je telefoon nr niet in gebruik.
Hoe kan ik contact met hem opnemen?
Weet iemand nog een andere telefoon nr?
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Het kan zijn dat hij in het buitenland zit, daar zit hij nog al regelmatig. Misschien omdat je daarom nog geen mail hebt ontvangen. Maar pb zijn nummer maar eens naar mij. Dan zal ik vanavond wel even kijken of ik hetzelfde nummer heb.
para
Lid

westland

Bericht door para »

heb ook al 2 maanden terug wat besteld hij zou het mij sturen maar wacht er nogsteeds op. mails worden helaas niet beantwoord. voorheen altijd prima gelopen weet niet wat er loos is. iets loopt er niet goed daarzo,jammer!!!
Giel
Lid

Bericht door Giel »

Jep, zijn servies zou veel beter mogen vind ik :roll:

Van de twee mails die ik ooit gestuurd heb heb ik nooit iets terug gekregen...
Tex
Lid
Contacteer:

Bericht door Tex »

hij is wel vaak in het buitenland maar dan kreeg ik meestal ook zo'n automatisch mailtje dat hij er niet was etc.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
jmc baan
Lid

Bericht door jmc baan »

Hij was vorige week nog op vakantie,zou deze week weer terug zijn.Je kunt hem beter op zijn 06 bellen dan mailen als het belangrijk is,Het is maar een eenmans bedrijf en alles wat hij te koop heeft moet hij ook bij elkaar zien te vinden ,dus is hij vaak onderweg.
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Wel jammer dat de service af en toe zo slecht is, want hij heeft zat mooie artikelen voor een mooie prijs :(
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Wilco Vermeer
Lid
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Mijn ervaringen met Westland zijn ook niet al te best. Bestellingen via de website komen meestal niet door en op emails wordt wel eens niet geantwoord.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik heb nooit geen problemen gehad. Ik bel altijd gewoon op en ga persoonlijk bij hem kijken. Zo kan ik ook altijd over de prijs onder handelen.
Wilco Vermeer
Lid
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Allemaal leuk, maar als je een webwinkel hebt, mag je toch verwachten dat je daar ook wil verkopen.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
para
Lid

westland

Bericht door para »

Aan de reacties te zien kopen we allemaal graag bij WL ik zelf ook. Altijd mijn waren gekregen,netjes verpakt eigenlijk nooit problemen. Eigenaar is aardig en je kunt altijd wel wat regelen alleen mijn laatste bestelling gaat wat moeizaam. Communicatie is wat ik bij jullie ook hoor vaak het probleem,een mail zou vaak wat onduidelijkheid wegnemen.Misschien een punt om te verbeteren. Dus geen WL afkraken maar het is opbouwende kritiek zodat we allemaal inde toekomst gewoon verder lekker onze spulletjes zonder problemen kunnen kopen.
jeroen1944
Lid

Re: westland

Bericht door jeroen1944 »

para schreef:Aan de reacties te zien kopen we allemaal graag bij WL ik zelf ook. Altijd mijn waren gekregen,netjes verpakt eigenlijk nooit problemen. Eigenaar is aardig en je kunt altijd wel wat regelen alleen mijn laatste bestelling gaat wat moeizaam. Communicatie is wat ik bij jullie ook hoor vaak het probleem,een mail zou vaak wat onduidelijkheid wegnemen.Misschien een punt om te verbeteren. Dus geen WL afkraken maar het is opbouwende kritiek zodat we allemaal inde toekomst gewoon verder lekker onze spulletjes zonder problemen kunnen kopen.
Helemaal mee eens, Peter is een leuke eerlijke kerel! Dus idd niet afkraken.. :cry:
Maj.Cain
Lid
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Ik heb 1 x wat patches besteld, nooit meer wat van gehoord!
De 2e x WS-38 tas en die had ik binnen een week!
Dus ik dacht hums 1x was zeker niet een voldoende bedrag :lol:
Hi
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Simon
Lid

Bericht door Simon »

Ik heb ook een keer, wat zeg ik 3keer gemaild voor overshoes, één mailtje terugekregen na 2 weken... en ik stuur hem een mailtje met darin de vraag zijn IBAN en BIC nummer te geven...
niks aangekregen, dan toch nog eens gemaild, niks aangekregen..
dusja :roll:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Den
Lid

Bericht door Den »

Er is iets goed mis met deze site van Peter, ik bestelde een IAB met doosje, kreeg een mail met betalinggegevens, netjes betaald en na vier weken nog niets ontvangen, op mails werd niet gereageerd, na nog dik een week werd het geld teruggestort zonder uitleg of iets dergelijks, nu twee weken geleden weer wat besteld, er word niet eens op gereageerd, geen mailtje , niets, heel jammer van deze Peter dat hij zijn klanten zo behandeld.
gr. Dennis
Plaats reactie