Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is ook een erg mooi item Guido. Hoe komt het gaatje in de helm?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dodo schreef:Is ook een erg mooi item Guido. Hoe komt het gaatje in de helm?
nou ja niet duidelijk te zien, maar er is kogel door de helm heen gegaan. De man waar ik het van gekregen heb kreeg het van iemand anders die de helm had gevonden. en de liner die er orgineel in zat, zat vol met opgedroogdbloed en haar etc. Hij had de liner direct vervangen met een andere (orginele!) liner. Hij vond het toch wat te leguber denk ik, ik geef hem groot gelijk.
Dat kogel-idee had ik ook al, maar kon me niet voorstellen dat de waarschijnlijk bloederige binnenkant er nog in zat. Maar met een nieuwe liner kan t natuurlijk weer, wel nog steeds een raar idee.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944