Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mgschutze schreef:Ik zou graag een paar meer foto's zien. De buitenkant is niet een helm voor mij. Sorry.
Geen probleem... Dan zullen deze foto's je wel overtuigen
Het leer zelf is eruit, maar de rest zit er nog in. Linerband etc. Maar buitenkant bij deze helm is belangrijker dan de binnenkant!
Thomas
Bijlagen
Always on the look for a beautiful M40 heer (named) and a named camouflage!!
Er staat trouwens: mer de hitler of merde hitler en daarachter het swastika in de helm.
Dus aangezien er frans in staat zal het een Ardennen (battle of the bulges) helm zijn of van de gevechten Frankrijk
Bijlagen
Nu ik eens goed kijk.... beide helmen ken ik van de vorige eigenaar nog. Weet niet of ze uit dezelfde verzameling komen, maar het zijn beide geen nieuwelingen in de verzamelaarswereld.
Die tweede helm is een mooie originele, echt topper! Mijn complimenten.
Die eerste, ik weet het niet.... ik kan de verf niet goed beoordelen. Het lijkt of de roest onder de verf zit....?
Als jij er maar tevreden over bent, en zo te horen ken je de historie....
Hey Jim thanks! Ja in het echt ziet ie er wel beter en overtuigender uit. Je ziet de spider cracks in de verf overal.
En ik weet waar hij vandaan komt, van iemand zeer betrouwbaar.
Thomas