Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Edgar schreef:Er zijn wel meer Airborne divisions dan alleen 82nd en 101st.
Ja inderdaad!! Dat klopt!
Maar ik heb gezegd dat mijn droom een US paratrooper is met volledige uitrusting, uniform, helm,... gebruikt in Normandië En daar hebben enkel de de 82nd en 101st strijd geleverd
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Vanochtend stond op Marktplaats een schitterende Panzerfaust-kist. (helaas was de advertentie al snel verdwenen)
Deze kist zou ik wel eens willlen hebben. Je ziet ze niet veel.
Wat kosten dergelijke kisten ?? (was een kist voor 4 Pfst 60 m)
anti repro schreef:Vanochtend stond op Marktplaats een schitterende Panzerfaust-kist. (helaas was de advertentie al snel verdwenen)
Een panzerfaust kist? Ik zal eens voor je rond vragen, als je echt interesse hebt..
'War is delightful for those who have not experienced it'
anti repro schreef:Vanochtend stond op Marktplaats een schitterende Panzerfaust-kist. (helaas was de advertentie al snel verdwenen)
Gewoon geduld hebben, je komt er vanzelf 1 tegen, ze vragen er veel te veel voor omdat er toevallig Panzerfaust opstaat.