Jouw droom item?
- LHek
- Lid
- Contacteer:
Ik heb pas nog een vooroorlogse Nederlandse officierspet van 80 tot 100 jaar oud voor 4,50 euro gekocht op een rommelmarkt. Het embleem is verkeerd, het is iets communistisch. Dit is ie: http://www.picturetrail.com/gallery/vie ... id=1751129
Maar die doe ik niet weg, mss tegen een heel goede ruil
Maar die doe ik niet weg, mss tegen een heel goede ruil
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- Stijn
- Lid
Mijn droomitem op dit moment is toch wel een MP 40 denk ik, alhoewel ik een MG 42 ook erg mooi vind, net als de MG 34
Eigenlijk vind ik haast alle Duitse Tweede Wereldoorlog wapens mooi, behalve dan de Styr m 1912 Duits dienstpistool, dat vind ik toch zo'gek ding.
Het magazijn zit vast en je moet het pistool laden door middel van zo'n ladestreifen(sorry, ik ken het woord in het Nederlands niet ).
Eigenlijk vind ik haast alle Duitse Tweede Wereldoorlog wapens mooi, behalve dan de Styr m 1912 Duits dienstpistool, dat vind ik toch zo'gek ding.
Het magazijn zit vast en je moet het pistool laden door middel van zo'n ladestreifen(sorry, ik ken het woord in het Nederlands niet ).
- Guido
- Lid
Stijn schreef:Mijn droomitem op dit moment is toch wel een MP 40 denk ik, alhoewel ik een MG 42 ook erg mooi vind, net als de MG 34
moet je maar in Belgie gaan wonen want al die spullen die je opnoemt zijn zeer illegaal!
-
- Lid
ja dat vertel ik hem ook al jaren... maar hij wil maar niet luisterenGuido schreef:Stijn schreef:Mijn droomitem op dit moment is toch wel een MP 40 denk ik, alhoewel ik een MG 42 ook erg mooi vind, net als de MG 34
moet je maar in Belgie gaan wonen want al die spullen die je opnoemt zijn zeer illegaal!
- Peter M
- Lid