Vitrinekastje aangeschaft.
- thrill me
- Lid
- Contacteer:
Vitrinekastje aangeschaft.
Heb voor m'n verjaardag van m'n vriendin deze vitrinekast in beukenfineer gekregen.
Ik was toch al tijdje van plan om me eens zoiets aan te schaffen voor op m'n kamer en ik vind ze echt super!
Helaas staat ze nog niet echt gevuld maar ben er mee bezig, er staat beneden nog een vitrinekast met daarin nog meer kleine voorwerpen (medailles, oorlogsgeld, enz..) Helaas geen plaats voor grote stukken maar dit wordt nu ruimschoots gecompenseerd met deze nieuwe kast.
Nu nog wat meer bijvullen met m'n spullen, boekenstaanders kopen en eens kaartjes met uitleg maken voor erin te zetten.
Ik was toch al tijdje van plan om me eens zoiets aan te schaffen voor op m'n kamer en ik vind ze echt super!
Helaas staat ze nog niet echt gevuld maar ben er mee bezig, er staat beneden nog een vitrinekast met daarin nog meer kleine voorwerpen (medailles, oorlogsgeld, enz..) Helaas geen plaats voor grote stukken maar dit wordt nu ruimschoots gecompenseerd met deze nieuwe kast.
Nu nog wat meer bijvullen met m'n spullen, boekenstaanders kopen en eens kaartjes met uitleg maken voor erin te zetten.
Thrill Me!!!
{Avatar : Melder, Funker, Störungssucher}
- Dodo
- Lid
- thrill me
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- thrill me
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad fijne detector, het is een White's Prizm IV met 950 Black Max-zoekschotel.pionier schreef:Mooie kast en een fijne detector (volgens mij)
Het zakje over de zoekschotel is om hem wat te beschermen, ik had hem pas en na 1x zoeken in een bos zatten er al wat krassen van takken op, derom een zakje derrond..
Thrill Me!!!
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Er bestaan speciale beschermende kapjes voor die zoekschotels, je moet daar maar eens naar zoeken. Ik deed het ook zo, met een plastic zakje, maar die gaan direct kapot en het is eerlijk gezegd ook geen zichtthrill me schreef:Het zakje over de zoekschotel is om hem wat te beschermen, ik had hem pas en na 1x zoeken in een bos zatten er al wat krassen van takken op, derom een zakje derrond..
- thrill me
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad tis niet echt een zicht maar tbeschermd wel beetje, weet je ergens een winkel waar ze deze verkopen?Tim schreef:Er bestaan speciale beschermende kapjes voor die zoekschotels, je moet daar maar eens naar zoeken. Ik deed het ook zo, met een plastic zakje, maar die gaan direct kapot en het is eerlijk gezegd ook geen zichtthrill me schreef:Het zakje over de zoekschotel is om hem wat te beschermen, ik had hem pas en na 1x zoeken in een bos zatten er al wat krassen van takken op, derom een zakje derrond..
Ik ben van Oost-Vlaanderen..
Thrill Me!!!
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
White's dectectoren zijn altijd goedthrill me schreef:Inderdaad fijne detector, het is een White's Prizm IV met 950 Black Max-zoekschotel.pionier schreef:Mooie kast en een fijne detector (volgens mij)
Het zakje over de zoekschotel is om hem wat te beschermen, ik had hem pas en na 1x zoeken in een bos zatten er al wat krassen van takken op, derom een zakje derrond..
- Sam
- Lid