Vitrinekastje aangeschaft.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
thrill me
Lid
Contacteer:

Bericht door thrill me »

Ik ben begonnen op 16 jarige leeftijd met verzamelen, eerst kleine dingen en toen ik begon te werken en een eigen wagen had heb ik me mooiere stukken kunnen aanschaffen..
En ook beetje geluk.. :)
° 2 Feldfernsprechers gekocht op rommelmarkt voor 35 euro.
° Kriegsflag overgekocht van iemand die geinvesteerd had in L&H maar de bank wou het geld van de lening terug en dus moest alles weg ( :wink: tegen een prikje)
° die Tornister Empfanger is een keldervondst die bij een overlijden uit te vergetelheid gekomen is.
° Ooit een kleine verzameling (M1 Garand 1943, HitlerJugend armband, BC1000-zender, ontvanger Engelse tank, dikke map krantenartikels ivm WO2, Belgische helm,en nog veel meer enz..) opgekocht voor 300 euro.
Thrill Me!!!
{Avatar : Melder, Funker, Störungssucher}
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

thrill me schreef:Inderdaad tis niet echt een zicht maar tbeschermd wel beetje, weet je ergens een winkel waar ze deze verkopen?
Ik ben van Oost-Vlaanderen..
Aan de grens in Nederland is er ergens een Whites dealer, die zullen dat wel hebben
?Sluis? ?Terneuzen? kweet niet meer
thrill me
Lid
Contacteer:

Bericht door thrill me »

Is het niet Hulst dat je bedoeld?
Van Steenbergen?
Thrill Me!!!
{Avatar : Melder, Funker, Störungssucher}
derbier
Lid

Bericht door derbier »

ik ben van zeeuws vlaanderen, ik weet dat er in aardenburg een winkel zat die zulke dingen verkocht maar die is enkele jaren geleden gestopt. Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.
Plaats reactie