terug uit normandie
- Alex
- Beste Signature 2007
terug uit normandie
en ik was weer terug uit normandie. waren 2 mooie weken en leuke dingen gekocht/gevonden. ik heb 3 mg kistjes en een stielhandgranate kist gekocht. in het weiland achter ons huisje wezen zoeken met een metaaldetector en een huls gevonden van waarschijnlijk een flakbatterij. de fotos volgen later.
- Alex
- Beste Signature 2007
nou hier de beloofde fotos.
hier alles wat ik bij elkaar heb gesprokkeld,gekocht en gevonden .
de stielhandgranatekist die ik op een rommelmarkt heb gekocht en een repro sitelhandgranate.
dit is de huls die ik zelf opgegraven hebt en een riem die ik gekocht heb op een rommelmarkt. ikzelf dacht dat het engels was maar een paar dagen later zag ik een riem die er heel erg op leek om hget middel van een engelse officier zitten. kan iemand me er meer over vertellen?
ook deze knoop nog gekocht voor 1,5 euro. goede aankoop geweest?
3 mg kistjes gekocht. was bij elkaar 35 euro.
en hier nog een rare bunker die ik tegenkwam bij cape de la hague. iemand een idee wat voor nut deze bunker had? radar? kan eventueel meer fotos plaatsen.
en even later ook bij cape de la hague even een weiland ingeslopen en naar een batterij geslopen om wat fotos de schieten. weet iemand het nut van de koker op de voorgrond? en rechtsboven is dezelfde bunker als op de voorgrond te zien.
dit waren voorlopig even een paar fotos er volgen er meer. als er iemand van een bepaald object meer fotos wilt kan hij/zij dat gerust vragen
alex
hier alles wat ik bij elkaar heb gesprokkeld,gekocht en gevonden .
de stielhandgranatekist die ik op een rommelmarkt heb gekocht en een repro sitelhandgranate.
dit is de huls die ik zelf opgegraven hebt en een riem die ik gekocht heb op een rommelmarkt. ikzelf dacht dat het engels was maar een paar dagen later zag ik een riem die er heel erg op leek om hget middel van een engelse officier zitten. kan iemand me er meer over vertellen?
ook deze knoop nog gekocht voor 1,5 euro. goede aankoop geweest?
3 mg kistjes gekocht. was bij elkaar 35 euro.
en hier nog een rare bunker die ik tegenkwam bij cape de la hague. iemand een idee wat voor nut deze bunker had? radar? kan eventueel meer fotos plaatsen.
en even later ook bij cape de la hague even een weiland ingeslopen en naar een batterij geslopen om wat fotos de schieten. weet iemand het nut van de koker op de voorgrond? en rechtsboven is dezelfde bunker als op de voorgrond te zien.
dit waren voorlopig even een paar fotos er volgen er meer. als er iemand van een bepaald object meer fotos wilt kan hij/zij dat gerust vragen
alex
Laatst gewijzigd door Alex op 19 jul 2005, 13:15, 3 keer totaal gewijzigd.
- Alex
- Beste Signature 2007
- Alex
- Beste Signature 2007
- Roel R.
- Lid
- Contacteer: