Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
1ste scherf is een stuk deto van type 119 Engels, 2de Type 117 Engels, beide zijn tijdsdeto's en gebruikt bij verschillende kalibers
(waaronder de 25 ponder)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Die dingen vind ik ook zeeer vaak, geef ze meestal weg aan me zoekmaat.
Vind ook weleens van die koperen ringen met cijfers, die zaten geloof ik onder deze koppen
n2 schreef:Die dingen vind ik ook zeeer vaak, geef ze meestal weg aan me zoekmaat.
Vind ook weleens van die koperen ringen met cijfers, die zaten geloof ik onder deze koppen
Nee die zaten er niet onder... die zijn Amerikaans, of Engels, deze zouden dan van de 25 ponder smoke geweest zijn (fuze 221, waarbij tijdsringen aanwezig zijn). Ik zoek in Duitsland meer zeg ik niet Ik ga zaterdag iig weer op pad
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience