AUS DER TRAUM!
- GliderRider
- Lid
- Contacteer:
Hij heeft wel een mooie blos op zijn wangen 

"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."
http://www.tommy-talk.com
http://www.tommy-talk.com
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
Ik weet natuurlijk niet wat jij rookt Nico, maar ik heb nog nooit een etalagepop zien zwetenNico Roelofs schreef:Je SS'er ziet er wel bezweet en angstig uit! Hij is natuurlijk bang voor het grote Britse en Canadese leger wat steeds verder land inwaarts trekt!

Volgens mij lacht hij ze gewoon uit

Collector of uniforms of the enemy
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Nee Meindert dat is angst! Aangezien hij niet eens een wapen heeft kan hij niet veel aanrichten. Hij heeft niet eens laarzen waarmee hij die Britten en Canadezen een schop onder de kont kan geven. Hij lijkt meer op een gevangene dan op een strijder!Mooyman schreef:Ik weet natuurlijk niet wat jij rookt Nico, maar ik heb nog nooit een etalagepop zien zwetenNico Roelofs schreef:Je SS'er ziet er wel bezweet en angstig uit! Hij is natuurlijk bang voor het grote Britse en Canadese leger wat steeds verder land inwaarts trekt!.
Volgens mij lacht hij ze gewoon uit.

- Mooyman
- Lid
Niet alles in wat het lijkt NicoNico Roelofs schreef:Nee Meindert dat is angst! Aangezien hij niet eens een wapen heeft kan hij niet veel aanrichten. Hij heeft niet eens laarzen waarmee hij die Britten en Canadezen een schop onder de kont kan geven. Hij lijkt meer op een gevangene dan op een strijder!Mooyman schreef:Ik weet natuurlijk niet wat jij rookt Nico, maar ik heb nog nooit een etalagepop zien zwetenNico Roelofs schreef:Je SS'er ziet er wel bezweet en angstig uit! Hij is natuurlijk bang voor het grote Britse en Canadese leger wat steeds verder land inwaarts trekt!.
Volgens mij lacht hij ze gewoon uit.
![]()
![]()

-
- Lid
- Contacteer:
Meindert,
Na al die complimenten bijgaand ook nog eentje van mij. Ik heb het jasje een tijd geleden ook nog in mijn handen gehad. (beurs Huizen). Super mooi !!!!! (de prijs lag alleen niet in mijn straatje....)
Jac
Na al die complimenten bijgaand ook nog eentje van mij. Ik heb het jasje een tijd geleden ook nog in mijn handen gehad. (beurs Huizen). Super mooi !!!!! (de prijs lag alleen niet in mijn straatje....)
Jac
My story & collection http://www.ww2-militaria.nl
- Mooyman
- Lid
Dank je Jacco, hij had er drie en daar hij natuurlijk een stand op Huizen heeft zou het best kunnen dat je het jasje in de handen hebt gehad.Jacco1 schreef:Meindert,
Jac
Prijs was, eerlijk gezegd, voor mij ook een hele kluif, maar kon het na een "mazzeltje" gelukkig toch realiseren.
Ga je nog naar Schaarsbergen?.
-
- Lid
- Contacteer:
- Michael_Wittmann
- Lid
Misschien moet hij wel zn behoefte doen..Nico Roelofs schreef:Je SS'er ziet er wel bezweet en angstig uit! Hij is natuurlijk bang voor het grote Britse en Canadese leger wat steeds verder land inwaarts trekt!
Het is niet niks hoor de hele dag stil staan zonder iets te kunnen !

Mehr Sein Als Scheinen!
- Mooyman
- Lid
Je praat uit ervaring neem ik aanMichael_Wittmann schreef:Nico Roelofs schreef:Je SS'er ziet er wel bezweet en angstig uit! Hij is natuurlijk bang voor het grote Britse en Canadese leger wat steeds verder land inwaarts trekt!
Het is niet niks hoor de hele dag stil staan zonder iets te kunnen.........

- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Daarom heeft ie ook geen laarzen meer aan , kan ie harder wegrennen.Nico Roelofs schreef:Je SS'er ziet er wel bezweet en angstig uit! Hij is natuurlijk bang voor het grote Britse en Canadese leger wat steeds verder land inwaarts trekt!

Armoedig hoor Meindert !

Nogmaals; heel erg mooi!

De Canadians moeten haast wel jaloers zijn op zo'n mooi camo jasje.

- Mooyman
- Lid
Dank je BjornBjornSpiN schreef:Daarom heeft ie ook geen laarzen meer aan , kan ie harder wegrennen.Nico Roelofs schreef:Je SS'er ziet er wel bezweet en angstig uit! Hij is natuurlijk bang voor het grote Britse en Canadese leger wat steeds verder land inwaarts trekt!![]()
Armoedig hoor Meindert !![]()
![]()
Nogmaals; heel erg mooi!![]()
De Canadians moeten haast wel jaloers zijn op zo'n mooi camo jasje.