Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik meen juist dat ik het daarom minder vond. Het duits wat er lag was vrij prijzig. Er lagen in ieder geval veel kleine dingen die niet duits waren. (Aanstekers, tasjes, emblemen enz)
Mooyman schreef:Ben langs Herve gereden van af mijn vakantie adres, ligt dat in Belgisch Limburg?.
Verleden jaar was er nog een beurs in Heerlen, maar of die dit jaar weer georganiseerd wordt weet ik niet.
Misschien is de beurs in augustus in Schaarsbergen een mogelijkheid voor je daar dat mooi centraal in het midden van het land ligt.
Herve bevindt zich volgens mij in de provincie Luik.
Michael schreef:Is het 56 km waard? Staat er ook Duitse militaria?
56 kilometer is het altijd waard, moet zelf voor de dichtbijzijnste beurs 60 kilometer rijden en dat is er een met maar +/- tien stands .
Voor de wat "grotere" beurzen zit ik al snel anderhalf tot twee uur in de auto.
Ik ben in Herve geweest laatste keer , ik heb er toch veel amerikaans gezien hoor ook wel duits maar amerikaans overheerst het , ik denk wel dat het de moeite is om eens een kijkje te gaan nemen
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
wnneer is die beurs in Herve? (plz na de 20ste :p)
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Is daar ook Brits/Candees spul te vinden op die beurs?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.