Vochtigheid

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
robin.h
Lid
Contacteer:

Bericht door robin.h »

haha,het woordje NIET vergeten :oops:
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Simon
Lid

Bericht door Simon »

hehe droog :lol:

ik heb mijn foto's ook in een boek gedaan, en ik denk dat ze daar voorlopig goed zitten...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Heb vandaag zo'n Bison Ultra Vochtvreter gekocht, ik hoop dat het werkt.
Verder kan het ook wel komen omdat we hier een dak erop hebben zitten van 1948, wat wil je met die luie woningbouwstichting hier, maar ik heb gehoord dat we hier over een maand een nieuw dak krijgen :) dus dan hoop ik dat het compleet is opgelost.
FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

BjornSpiN schreef:Heb vandaag zo'n Bison Ultra Vochtvreter gekocht, ik hoop dat het werkt.
Verder kan het ook wel komen omdat we hier een dak erop hebben zitten van 1948, wat wil je met die luie woningbouwstichting hier, maar ik heb gehoord dat we hier over een maand een nieuw dak krijgen :) dus dan hoop ik dat het compleet is opgelost.
Haha mooi zo, nu maar kijken of zo'n ding helpt!! :lol:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
AtroX
Lid
Contacteer:

Bericht door AtroX »

heb er 2 gezet (1 ultra, 1 mini) een week geleden, vandaag een hygrometer gezet, maar het ligt nog steeds op 75% (max is 60%) :shock:

Denk dak zone elektrische ga moete kope :(
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
AtroX
Lid
Contacteer:

Bericht door AtroX »

30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
AtroX
Lid
Contacteer:

Bericht door AtroX »

niemand? :?
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

AtroX schreef:heb er 2 gezet (1 ultra, 1 mini) een week geleden, vandaag een hygrometer gezet, maar het ligt nog steeds op 75% (max is 60%) :shock:

Denk dak zone elektrische ga moete kope :(
Hmm, tja, bij mij werkt ie wel... :)
Nouja, hij neemt water op, best wel veel zelfs, en de foto's zijn niet meer zo kromgetrokken als eerst.
Maar het ,,echte probleem'' - het dak, wordt binnenkort opgelost, en hoop ik voorgoed van die vochtigheid af te zijn...
Heb wel verhalen gehoord van iemand die een erg lange tijd z'n spullen in een vochtige ruimte staan had, veel van z'n spullen zijn toen erg roestig geworden, wat eerst niet het geval was... :|
AtroX
Lid
Contacteer:

Bericht door AtroX »

Ja, die van mij nemen ook veel vocht op, maar niet genoeg ...
bovendien zitten de voorwerpen niet achter een vitrine maar gewoon op rekken ...

Atm niet zo erg, want mijn kostumen zitten nog altijd boven, veilig en droog maar ik ben daar onder aant verbouwen, dus nogal irritant
mss dak morgen eens langs ga in zo'n speciaalzaak wat info vragen
Plaats reactie