Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kwam op marktplaats de volgende adv tegen: Grote Verkooploost Originele Militaria Woii. Je moest een mailtje sturen en dan zou je de verkooplijst opgestuurd krijgen. Ik dus gedaan en toen kreeg ik een link naar een site waarop de verkooplijst zou staan. Maar het blijkt nu dat ik iemand geholpen heb om die persoon hoger op de lijst te zetten van een of ander spelletje. Met junkies. Wat is dit voor onzin? Heb een klacht bij marktplaats ingediend. De adv kan ik niet meer vinden. De naam van die gast ene Joost Dinges????????
weet niet of zoiets al behandeld is, maar moest het effe kwijt
Dit is niet het onderdeel om dit soort dingen te bespreken. Dit onderdeel is alleen om dingen te verkopen en kopen. Ik verplaats hem daarom naar Verzamelaars en collecties.
Een beetje clever thinking ... een loost bestaat niet eens
U hebt gezocht op Loost:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Loods daarintegen
loods2 (de ~, ~en)
1 licht gebouw, veelal van hout opgetrokken