Militariabeurs Herve, België

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Dan zou ik inderdaad ook voor ciney gaan , veel veel veel veel veel veel groter als herve hoor :D
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ja, persoonlijk zou ik dan ook voor Ciney gaan. Als je half uurtje eraf woont,dan is Herve een leuke beurs. Maar niet waard om lang te rijden of er een weekend voor uit te trekken.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Den schreef:Dan zou ik voor Ciney gaan, daar loop je een hele dag en in Herve maar een paar uurtjes, aanbod Ciney is ook veel groter.
gr. Dennis
Bedankt voor de tip, het enigste "probleem" is dat wij wat verder van Ciney zullen zitten dan van Herve, daar komt bij dat Herve op de terugweg naar huis ligt en Ciney toch weer een behoorlijke omweg zal zijn :| .
Kortom, we zijn het er nog niet over uit :roll: :) .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

robin.h schreef:Ja, persoonlijk zou ik dan ook voor Ciney gaan. Als je half uurtje eraf woont,dan is Herve een leuke beurs. Maar niet waard om lang te rijden of er een weekend voor uit te trekken.
Het is niet de bedoeling om alleen het weekend aan de beurs te besteden, als alles doorgang vind zitten we dat weekend in de regio Stavelot-Trois Ponts-La Gleize en daar zijn nog genoeg bezienswaardigheden om de rest van het weekend mee te vullen lijkt me :wink: :) .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Hoe is het aanbod van Brits en Canadees materiaal? Is dat daar ook nog wel te vinden of maar op hele beperkte schaal? Is voor mij wel weer belangrijk om te weten als we daar naar toe gaan. :)
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

tja , brits en canadees heb ik eigenlijk niet veel van gezien , heeel veel amerikaans , het meeste eigenlijk :P , maar moest ik jullie zijn ik zou naar ciney gaan , dat is toch de grootste beurs van België ? ofniet soms :P
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

TommoVich schreef:tja , brits en canadees heb ik eigenlijk niet veel van gezien , heeel veel amerikaans , het meeste eigenlijk :P , maar moest ik jullie zijn ik zou naar ciney gaan , dat is toch de grootste beurs van België ? ofniet soms :P
Engels en Canadees is ook niet nodig, laat die Nico toch lullen :wink: :lol: , nee even serieus, dan wordt het mogelijk toch Ciney.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:
TommoVich schreef:tja , brits en canadees heb ik eigenlijk niet veel van gezien , heeel veel amerikaans , het meeste eigenlijk :P , maar moest ik jullie zijn ik zou naar ciney gaan , dat is toch de grootste beurs van België ? ofniet soms :P
Engels en Canadees is ook niet nodig, laat die Nico toch lullen :wink: :lol: , nee even serieus, dan wordt het mogelijk toch Ciney.
Meindert ook altijd met zijn praatjes. Die Friezen zijn raar volk, moet je niet te veel op letten! :P Ja zou natuurlijk voor mij en de andere heren die we gevraagd hebben dat er op die beurs nog wat Brits te vinden is.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Mooyman schreef:
TommoVich schreef:tja , brits en canadees heb ik eigenlijk niet veel van gezien , heeel veel amerikaans , het meeste eigenlijk :P , maar moest ik jullie zijn ik zou naar ciney gaan , dat is toch de grootste beurs van België ? ofniet soms :P
Engels en Canadees is ook niet nodig, laat die Nico toch lullen :wink: :lol: , nee even serieus, dan wordt het mogelijk toch Ciney.
Meindert ook altijd met zijn praatjes. Die Friezen zijn raar volk, moet je niet te veel op letten! :P Ja zou natuurlijk voor mij en de andere heren die we gevraagd hebben dat er op die beurs nog wat Brits te vinden is.
Inderdaad, Kelten/Noormannen, we lopen hier nu nog in de blote k#nt :lol: .

Gezien de laatste reacties wordt het dan toch waarschijnlijk Ciney, wat zeg jij Nico :?: , zou daar wat Canadese "rommel" te vinden zijn :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:Inderdaad, Kelten/Noormannen, we lopen hier nu nog in de blote k#nt :lol: .

Gezien de laatste reacties wordt het dan toch waarschijnlijk Ciney, wat zeg jij Nico :?: , zou daar wat Canadese "rommel" te vinden zijn :wink: :lol: .
Canadese rommel? Dat zegt een Noorman die nog in zijn blote k*nt loopt. Nee sorry kan je nu niet serieus nemen! :lol: :wink:
Maar Ciney lijkt me inderdaad geen slechte keus om daar ons geld uit te gaan geven.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Mooyman schreef:Inderdaad, Kelten/Noormannen, we lopen hier nu nog in de blote k#nt :lol: .

Gezien de laatste reacties wordt het dan toch waarschijnlijk Ciney, wat zeg jij Nico :?: , zou daar wat Canadese "rommel" te vinden zijn :wink: :lol: .
Canadese rommel? Dat zegt een Noorman die nog in zijn blote k*nt loopt. Nee sorry kan je nu niet serieus nemen! :lol: :wink:
Maar Ciney lijkt me inderdaad geen slechte keus om daar ons geld uit te gaan geven.
Het zou een reisje worden van een paar "tientjes", nu gaat het er op lijken dat het weer in de "papieren" gaat lopen :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:Het zou een reisje worden van een paar "tientjes", nu gaat het er op lijken dat het weer in de "papieren" gaat lopen :lol: .
Maar je krijgt er wel wat moois voor terug. Maar we dwalen te ver af van het onderwerp.

Misschien dat er nog forumleden zijn die over deze beurs willen praten. :)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Misschien dat iemand de link van de beurs in Ciney nog een keer kan plaatsen?, bij voorbaat dank.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Bedankt Nick.
Collector of uniforms of the enemy
Plaats reactie